نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در دیدار با دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان اظهار داشت: هلیلان به همراه شهرستان ملکشاهی ۲ شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی با هدف اقدامات جهادی برای محرومیت زدایی است.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۲۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین اشرف علیمحمدی  در دیدار با دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان اظهار داشت: هلیلان به همراه شهرستان ملکشاهی ۲ شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی هستند و هدف از انتخاب این شهرستانها و حضور بنیاد علوی انجام کارها و اقدامات جهادی برای محرومیت زدایی است.

 وی افزود: با استمرار اقدامات جهادی و اهتمام مسئولان انتظار می رود در آینده نزدیک این شهرستان در ریل توسعه قرار گیرد و و در مسیر رشد و پیشرفت حرکت کند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام ادامه داد: به دلیل اینکه حضور نهاد انقلابی بنیاد علوی در هر شهرستان محروم برای مقطعی خاص است باید کارکنان این مجموعه در مدت حضور خود در شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت همه تلاش خود را بکار گیرند. 

 دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان نیز در این نشست اظهار داشت: چهار معاونت در بنیاد علوی این شهرستان فعال است که معاونت سلامت در سه نوبت رتبه برتر کشور را کسب کرد. 

حجت الاسلام محمدی به طرح های گل های صالح مادران باردار و شیرده در هلیلان اشاره کرد و گفت: ۳۸۴ قلم کالا تجهیزات پزشکی وارد منطقه شده و بین این گروه توزیع شد. 

وی به اقدامات فرهنگی این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: ۲۴۰ زوج برای دریافت جهیزیه ثبت نام کردند و ۱۰۰ نفر آنان به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شدند که از این تعداد ۱۵ زوج تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) بودند.

 دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت هلیلان اضافه کرد: همچنین در این ایام سه هزار غذا گرم با مشارکت سپاه، کمیته امداد، گروه جهادی شهید احمد کاظمی، قرارگاه امام رضا ( ع ) و خیرین بین مردم شهرستان توزیع شد. 

گفتنی است حجت الاسلام علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام پیش از دیدار با دبیر نهاد آبادانی پیشرفت و آبادانی هلیلان با همراهی فرماندار فرماندار هلیلان از روند طبخ پنج هزار پرس غذا در شهرستان بازدید کرد. 

حضور در مزار شهدای گمنام هلیلان و قرائت فاتحه و بازدید از پروژه های در دست اقدام بنیاد علوی با همکاری مردم از دیگر برنامه های حجت الاسلام و المسلمین علیمحمدی نماینده ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین ( ع ) در سفر به شهرستان هلیلان بود.

ارسال نظرات