در بام ایران برگزار می شود؛

برپایی با شکوه راهپیمایی مردمی در روز جهانی قدس

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: راهپیمایی مردمی در روز جهانی قدس با حضوره گسترده و با شکوه مردم در سراسر استان چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۰۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری با شکوه راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور اعضا و نماینده ولی فقه در استان و امام جمعه شهرکرد تشکیل شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، از برگزاری راهپیمایی مردمی روز جهانی قدس در سطح استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

موسی انصاری در جلسه هماهنگی راهپیمایی روزجهانی قدس گفت: پس از دو سال وقفه به علت جلوگيري از شیوع بیماری منحوس کرونا، با اعلام موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال راهپیمایی عظیم مردمی به شکل با شکوه در جای‌جای استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

این مقام مسئول با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) " روز قدس، روز اسلام است" ادامه داد: حضور پرشور و یکپارچه خیل مردم ولایتمدار در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی می‌اندازد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، به حمایت های همه جانبه شیطان بزرگ از رژیم نامشروع صهیونیستی  و اقدامات وسیع رسانه های بیگانه و وابسته به غرب اشاره کرد و افزود: جنایت ها این رژیم جعلی با حمایت های آمریکا صورت می گیرد و رسانه های غربی هم به صورت شبانه روزی بدنبال بی تغاوت کردن مردم در برابر جنایات اسراییل غاصب هستند.

وی گفت: دنیای اسلام با اتحاد و همدلی و تکیه برمشترکات خود،باید دست رژیم کودک کش،نامشروع صهیونیستی را از سرزمین‌های مسلمانان کوتاه کنند و روز جهانی قدس را به عنوان روز نمایش وحدت و همبستگی جهان اسلام در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام دارند.

انصاری، به راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در بام ایران اشاره کرد و گفت:مردم روزه دار استان مانند سنوات گذشته با حضور پر شور ،حماسی،با شکوه و پر عظمت در راهپیمایی روز قدس اراده ملت در دفاع از حقوق مظلومان را به اثبات می‌رسانند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس  در سطح استان با  حضور پرشور و با شکوه اقشار مختلف مردم برگزار و در خاتمه شرکت کنندگان در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت می کنند.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های تدارک دیده شده برای اجرا در راهپیمایی روز قدس گفت: علاوه بر برپایی پاتوق‌های خیابانی با همکاری بسیج هنرمندان برای اجرای سرود و نمایش در روز راهپیمایی، پیشنهادهایی برای حرکت نمادین خودروهای نیسان در کوهرنگ، تجمع عشایر در صمصامی با برگزاری برنامه‌های محلی و حضور تعدادی لودر به عنوان نماد تخریب و از بین بردن صهیونیست‌ها در برنامه راهپیمایی ارائه شده است که مقدمات آن در حال بررسی است.

این مقام مسئول گفت: راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرکرد همزمان با روز جهانی قدس از مقابل آستان مبارک امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیهما این شهر از ساعت آغاز و تا مصلای بزرگ امام خمینی (ره)  و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه ادامه خواهد داشت.

انصاری، ادامه داد: راهپیمایی روز  جهانی قدس در لردگان: از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، در بروجن: از میدان شهرداری به سمت مصلای نماز جمعه، در فارسان: از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در اردل: از سه‌راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ، در شلمزار: از مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام ، به سمت مسجد امام حسین علیه السلام، در سامان: از حسینیه صاحب‌الزمان ارواحنافداه به سمت مسجد جامع شهر، در بن: از سه‌راه نماز به سمت مسجد جامع شهر، در کوهرنگ: از سه‌راه فرمانداری به سمت مصلای نماز جمعه و در خانمیرزا: از میدان امام حسین علیه السلام،شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق علیه السلام، برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار