مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج):
حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج)استان سمنان گفت :ماه رمضان ماه استجابت دعا و بندگی است و باید از این فرصت استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۴۲۷۸۸۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۸

رمضان، ماه بندگی و استجابت دعا

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ ۱۲قائم آل محمد (عج) استان سمنان در جلسه شورای نمایندگی تیپ ۱۲ ضمن اشاره به برکات ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه دعاست و در هیچ یک از ماه های الهی به اندازه ماه رمضان دعا نیامده است و ما بندگان باید از این فرصت طلایی استفاده کنیم.
وی افزود:بهترین دعا عاقبت به خیری است که باید در این ماه به دنبال آن بود.چه بسا افرادی بودند که به ظاهر آدم های خوبی بودند ولی عاقبت بخیر نشدند .مثل برصیصای عابد و خیلی از شخصیت های تاریخی و معاصر دیگر. و بلعکس خیلی ها هم به ظاهر بد بودند ولی در آخر عاقبت بخیر شدند مثل حر.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه افزود: به کارهایمان خیلی مغرور نشویم چه بسا افرادی که کارهایشان خوب و بهشتی است ولی جهنمی می شوند و این نکته را باید مد نظر داشت که آخر کار مهم است.
وی در پایان گفت: یکی از راههای عاقبت بخیری تقواست. و دیگر راه عاقبت بخیری و در دسترس احترام و نیکی به پدر و مادر است.شخصیت ها و عالمانی نظیر شهید مطهری، حضرت امام خامنه‌ای و... اعتقاد دارند هرچه دارند را مدیون پدر و مادر خویش و مرهون احترام به پدر و مادر خویش هستند.لذا این نکات را باید در زندگی خویش مدنظر قرار دهیم تا عاقبتمان ختم به خیر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها