مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در هفته بزرگداشت مقام معلم از ۲۶۳ معلم نمونه استانی، شهرستانی و جلوه‌های ویژه معلمی تجلیل می شود
کد خبر: ۹۴۲۷۹۵۴
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با تسلیت شهادت مولای متقیان امیر مؤمنان حضرت علی (ع) گفت: معلم محور تحول در جامعه است و جامعه بدون معلم در ضلالت و گمراهی به سر می‌برد.
وی با اشاره به اینکه معلم جهت می دهد و به مسیر جامعه نور می دهد گفت: معلم است که جامعه را تغییر می دهد و مهمترین عنصر تاثیر گذار برای تحول است..

عزت خواه به برنامه های هفته معلم در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اشاره کرد وگفت؛ بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته معلم در سطح شهرستانها و مناطق در راستای تکریم معلمان برگزار می شود.
وی غبار رویی گلزار شهدا ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه در شهرستانها، تبلیغات محیطی در شهرها ، سخنرانی روسای آموزش وپرورش قبل از خطبه‌ های نماز جمعه در سطح شهرستانها و مناطق ، برنامه های تلویزیونی و رادیوئی ، نشست با اصحاب رسانه و بهره گیری از ظرفیت‌ها ی سایر دستگاهها را بخشی از فعالیت‌های برنامه های هفته معلم عنوان کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پایان گفت: برنامه های مختلف و متنوعی برای هفته معلم پیش بینی شده که تلاش می کنیم این برنامه ها باشکوه تر از هر سال برگزار شوند.

تجلیل از ۲۶۳ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلمتجلیل از ۲۶۳ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلمتجلیل از ۲۶۳ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلمتجلیل از ۲۶۳ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلمتجلیل از ۲۶۳ معلم نمونه کهگیلویه و بویراحمد در هفته معلم

 

ارسال نظرات