به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه روز قدس در تداوم رزمایش کمک های مومنانه دو هزار بسته معیشتی در شهرستان شازند توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۹۷۹
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

توزیع 2000 بسته معیشتی کمک های مومنانه امت حزب الله در  شش شهر و روستا از توابع شازند (بازنه ،هفته ،مهاجران، توره ،هندودر و خود شازند) بعد از نماز ظهر برای توزیع بین افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند، بیست و دومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان شازند و توابع با توزیع دو هزار بسته حمایتی معیشتی توسط ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی غلامی جانشین فرمانده سپاه شازند در رزمایش کمک های مومنانه از تهیه و توزیع دو هزار بسته معیشتی در بین افراد کم برخوردار خبر داد و اظهار کرد: این رزمایش به مناسبت ماه مبارک رمضان و در آستانه روز قدس و در راستای محرومیت زدایی و کمک به اقشار نیازمند و محروم شهرستان برگزار شد.

سرهنگ غلامی عنوان کرد: کارنامه عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه درخشان بوده و نشان می‌دهد که این نهاد، انقلابی‌ترین و راسخ‌ترین نهاد در گام اول انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کمک های مومنانه با فرمان رهبرمعظم انقلاب با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر در پی شیوع ویروس کرونا در دستور کار سپاه قرارگرفت.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان خاطر نشان کرد: خدمت رسانی بین نیازمندان و خانواده های کم درآمد جامعه همچنان به یاری خدا ادامه خواهد یافت.

ارسال نظرات