خبرهای داغ:
گرد و غبار شدید، بعد از ۲ روز در بیشتر شهرهای خوزستان فرونشست.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۲۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

صبح امروز سه شنبه میزان گرد و غبار در ۱۷ شهر این استان کاهش شدیدی داشته، این در حالی است که استانداری خوزستان نوبت صبح مدارس ابتدایی را در ۱۲ شهرستان تعطیل اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش، میزان گرد وغبار با اندازه ۱۰ میکرون در ساعت ۸ صبح در شهرهای آبادان ۱۰۳، امیدیه ۱۲۵، اندیمشک ۵۸، اهواز ۱۳۲، ایذه ۴۴، بهبهان ۱۴۲، حمیدیه ۵۱،خرمشهر ۱۱۲، دزفول ۵۱، سوسنگرد ۴۴، رامشیر ۱۲۴، شادگان ۱۰۳، شوش ۹۰، شوشتر ۵۶، گتوند ۶۱، ماهشهر ۱۲۰، هندیجان ۹۰ و بندر امام ۲۱۷ بوده است.
کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای خوزستان شب گذشته ابتدا ساعت آغاز بکار مدارس ۹ شهرستان را با ۲ ساعت تاخیر اعلام کرد، سپس با صدور اطلاعیه ای مدارس مقطع ابتدایی ۱۲ شهرستان اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، ماهشهر، امیدیه، رامشیر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، بهبهان و هندیجان را در نوبت صبح سه‌شنبه ۶ اردیبهشت‌ تعطیل کرد.
پدیده گرد و غبار از یکشنبه در برخی شهرهای خوزستان آغاز شد و شاخص کیفی هوای خرمشهر را در این روز در شرایط خطرناک قرار داد. دیروز ۱۸ شهرستان درگیر پدیده گرد و غبار بودند که در ساعت ۱۳ میزان گرد و غبار در امیدیه به ۳۱ برابر حد مجاز، در ساعت ۱۰ صبح در اهواز به ۲۲ برابر حد مجاز، و در ساعت هشت صبح در خرمشهر و آبادان به ۱۲ برابر حدمجاز رسید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها