خبرهای داغ:
همدان- سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۱۲۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
بیانیه سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج، سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

هوالقویُّ العزیز

«کونوا للظّالمِ خَصماً و لِلمظلومِ عَوناً»

در گذر آخرین ایّام مبارک ماه صیام به آدینه‌ای رسیده‌ایم که روز جهانی قدس نام دارد. «قدس» سوّمین حرم شریف جهان اسلام و یکی از شهرهای مقدّس جهان، واقع در سرزمین فلسطین است که مهد سه دین آسمانی یهودیت، مسیحیت و اسلام است.

فلسطین در جایگاه ادیان آسمانی، محل ظهور پیامبران الهی، اولین قبله مسلمانان و محلّ عروج پیامبر(ص) است.

روز قدس هر سال به عنوان روز پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تعرّض به مسجدالاقصی مورد بازخوانی جهانیان قرار می‌گیرد. جمهوری اسلامی ایران، یک منطق و نگاه دینی، انسانی و حقوق بشری به موضوع فلسطین و مساله حمایت از مردم مظلوم آن دارد و این موضع ثابت و همیشگی است. پیام مقتدرانه و کوتاه معمار کبیر انقلاب در سال ۱۳۵۸ و بحبوحه حوادث انقلاب، پیام ظلم‌ستیزی و مبارزه انقلاب اسلامی با ستم در تمام نقاط دور و نزدیک بود ومستکبران جهان، باید می‌دانستند که از این پس، آسایش نخواهند داشت؛ و اینگونه است که با گذشت 43 سال از آن پیام که به نماد مبارزه و احساس تنفّر جهانی از جنایت علیه مسلمانان فلسطین مبدّل شده، هر سال با آغاز ماه مبارک رمضان، لرزه بر اندام صهیونیست‌ِ کودک‌کش می‌افتد.

ما سربازان حریم ولایت در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، با اقتدا به شهدای جبهه مقاومت، یقین داریم خیزش‌های اخیر و تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی، نشأت گرفته از پیام متعالی روز قدس است که پس از گذشت هفت دهه از اشغال فلسطین می‌توان آن را نقطه عطفی در انتفاضه و مبارزه ملّت فلسطین علیه رژیم جعلی و خون آشام صهیونیستی دانست و این تحوّلات و تحرّکات میدانی، راهپیمایی روز قدس امسال را از اهمیت زیادی برخوردار کرده است.

روزی که با حضور سبز و ریشه‌دار مسئولین و مردم روزه‌دار پس از گذران تلخی دو سال اپیدمی کرونا؛ در میادین شهر و استان‌های میهن‌مان، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا می‌‌بخشد. بر اصحاب رسانه و فرهیختگان مجازیِ دارالمجاهدین تکلیف است که با لبیک گویی به فرمان امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) مبنی بر جهاد تبیین و سربازی در سنگر مجازی، پوشش خبری چشمگیری از حضور امّت بیدار را به تصویر کشیده ودر روشنگری‌های واقع بینانه‌ای در این امر سرنوشت‌ساز سهیم باشند‌، به معنای واقعی؛ حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان و زورگویان که این یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است: «کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا» و زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، انشاءالله تعالی.

انتهای پیام/

ارسال نظرات