خبرنگاران همانند رزمندگان جنگ نرم در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامي هستند
کد خبر: ۹۴۲۸۲۳۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری  بسیج هرمزگان ،دکتر  احسان کامرانی  در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان هرمزگان به میزبانی قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل حراست استانداری، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و فرماندهان قرارگاه مدینه منوره با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران، عنوان کرد: خبرنگاران همانند رزمندگان جبهه نبرد هستند که در جنگ رسانه ای دشمنان در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب پیشتاز هستند.

وی در همین خصوص، افزود: خبرنگاران با توجه به ظرافت کار خود صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده اند و با این رویکرد مهم آگاهی بخشی در جامعه هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: خبرنگاران هرمزگانی با وجود کمبودها با فداکاری امور اطلاع رسانی استان را پیش می برند که قابل تقدیر است.

کامرانی تصریح کرد: رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی که نقش مهمی در توسعه جوامع دارند ضروری است به دانش روز برای اثر گذاری بیشتر در کار خود آشنا و مسلط باشند.

وی با تقدیر از خدمات نيروي زميني و قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قرارگاه مدینه منوره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در بحران های مختلف همچون سیل و زلزله در کنار دولت در خدمات رسانی به مردم پیشگام بوده است که قابل تقدیر است.

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: مردمی بودن و خدمت بی منت مهمترین تمایز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح و نظامی کشور در مقایسه با قوای نظامی سایر کشورهاست که باعث موفقیت روز افزون آنها شده است.

 

کامرانی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الگو پذیری از مولای متقیان علی علیه السلام همواره در کنار مظلومان بوده و است.

ارسال نظرات