خبرهای داغ:
احمد وحیدی در جلسه دیدار با نخبگان که در سعد السلطنه برگزار شد گفت: مشکلات احصا شده توسط کارشناسان و مسئولان در جلسه شورای اداری از جمله بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۱۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

قزوین - احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه دیدار با نخبگان استان قزوین با اشاره به اهمیتقزوین از منظر تاریخی گفت:رهبر انقلاب در سفر به قزوین تاکید ویژه بر اهمیت شهر قزوین داشتند و از نظر فرهنگی،تاریخی، هویتی، قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی و حضور چهار پیامبر بزرگ عظیم الشان در قزوین سبب شده است که به یکی از استان های شاخص تبدیل شود.

وی افزود: در بخش بیمارستان ها و بهداشت و درمان مشکل سرمایه گذاری با واگذاری ۱۵ هکتار زمین به همراه بیمارستان ۷۰۰ تخت خوابی حل خواهد شد، حفط اصالت و هویت تاریخی بافت تاریخی شهر قزوین نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و در جلسه با میراث فرهنگی استانداری تصمیمات خوبی برای حفظ این بافت اعمال می شود.


وزیر کشور تصریح کرد: در خصوص تصمیمات بخش و شهرستان شدن مناطق جدید در قزوین پیگیری و سعی خواهیم کرد با رعایت جوانب به آن بپردازیم تا رفاه و مردم مد نظر قرار گیرد. از طرفی برنامه و چشم انداز استان قزوین ظرفیت های بزرگی که هست شایسته رشد ۸درصدی می باشد که نیاز به همت عالی در سطح استان می باشد.

وحیدی در ادامه تصریح کرد: ظرفیت سرمایه گذاری خوبی در حوزه کشاورزی به عنوان منطقه آزاد نیاز است و صادرات استان ۱۸۰ میلیون بوده که با توجه به ظرفیت های موجود می توانیم چند برابر افزایش صادرات کالا داشته باشیم.

وزیر کشور افزود: ظرفیت مذهبی استان و شهرستان بسیار بالاست و مرقد مطهر امام زاده حسین مورد توجه قرار گیرد .برای سال جدید نیاز است با تلاش جهادی مسیولان استانی و سایر اقشار قزوین به رشد تعالی خود دست یابد

ارسال نظرات
پر بیننده ها