برای اولین بار

جشن روزه اولی ها در شهرستان زرند برگزار شد

مراسم معنوی اولین جشن روزه اولی ها با هدف تشويق، و انس هرچه بيشتر نوجوانان با مسائل و احکام روزه با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه وجمعی از مسئولین در تالار فرهنگیان زرند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۴۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : حس و حال روزه گرفتن و تجربه اولین سالِ روزه داری بسیار شیرین و خاطره انگیز است. حس و حال وصف ناشدنی از یک اتفاق جدید در زندگی که قدم به قدم به خدا نزدیک تر می‌شوند توسط مسئولین شهرستان زرند برای این نوجوانان رقم خورد.

حجت‌الاسلام شجاعی امام جمعه زرند در حاشیه این مراسم معنوی با بیان اینکه این مراسم با همکاری آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات، اداره اوقاف و دفتر امام جمعه،گروه دختران حاج قاسم و  با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از دانش آموزان برگزارشد، برگزاری چنین جشن‌هایی برای نوجوانان را بسیار تاثیرگذار دانست که می‌تواند انجام فرایض و تکالیف الهی را در آن‌ها نهادینه کند.

او اظهار کرد: رسیدن به سن بلوغ و اقامه نماز و روزه داری در حقیقت بیان بندگی خداست و جشن روزه اولی‌ها از کارهای ارزشمند و زیبا است.

این مراسم معنوی با اجرای چند برنامه مختلف فرهنگی و هنری همراه بود.

در این مراسم حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه زرند،حجت السلام قلیزاده رئیس اداره تبلبغات اسلامی زرند،آقایی جعفری سرپرست اموزش وپرورش زرند وجمعی از مسئولین حضور داشتند

خبرنگار وعکاس :محمدی خبرنگار خبرگزاری بسیج 

 

ارسال نظرات