سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید حضرت آیت الله حاج سید محمود ترابی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۲۸۳۹۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در دامغان، سرهنگ محمد حسین تقی پور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید حضرت آیت الله حاج سید محمود ترابی «قدس الله نفس الزکیه» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

اِذا ماتَ العالِمٌ ثَلُمَ فِي الاسلامِ ثُلمَةً لا يَسُدُّها شَيء إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

خبر ارتحال عالم ربانی و مهذب، عارف بالحق، عالم پارسا و روحانی ابوالشهید حضرت آیت‌الله حاج سید محمود ترابی «قدس الله نفس الزکیه» موجب تألم و تأسف گردید.

عمر پربرکت این استاد اخلاق در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب، ترویج تعالیم نورانی اسلام و آموزه‌های مکتب امام صادق (ع) ،تربیت فضلا، اکتساب علم، تقوا و ورع سپری شد.

خدمات ارزنده ایشان به مکتب اسلام، ترویج علوم آل محمد (ص)، نصایح سودمند و سخنان دلنشینشان به عنوان باقیات صالحات موجب تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

امید است جوانان و شاگردان این فقیه وارسته با بهره‌گیری از مشی متواضعانه و ولایتمدارانه ایشان در گام دوم انقلاب اسلامی شاگردان صالحی برای این سرزمین و عالم مبارز و مجاهد باشند.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مراجع عظام تقلید، اساتید و روحانیت حوزه‌های علمیه، مردم دینمدار شهرستان دامغان به ویژه بیت مکرّم آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال در این ماه مغفرت برای آن عالم پارسا علو درجات و حشر با ائمه اطهار و برای عموم بازماندگان صبر و تسلّای الهی را مسئلت می نمایم.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دامغان
سرهنگ محمد حسین تقی پور

ارسال نظرات
پر بیننده ها