امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه صادر کرد

امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از حرکت مجاهدانه زنان و مادران مقتدر فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور به مناسبت روز جهانی قدس و در حمایت از حرکت مجاهدانه زنان و مادران مقتدر فلسطینی بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس که به نماد استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم تبدیل گردیده به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوند عزیز و قدیر را که همواره یاریگر ملت "مقتدر و مظلوم" فلسطین بوده و امداد و نصرت خود را به دل های مقاوم و مجروح خانواده های فلسطینی و آسیب دیدگان از ظلم و خباثت صهیونیسم، فرود می آورد. کتاب تاریخ مملو از روایت زنان و مادران مجاهد فلسطینی است که اینچنین در برابر چشم جهانیان قدرت نمایی می کنند. مادرانی که اسوه کاملی از "صبر و امید" زمانه ما هستند و اندوه شهادت عزیزانشان، هیچگاه خللی در اراده آهنین ایشان وارد نساخت و بدین سبب محبوب پروردگار عالمند که "ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص"

امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان، در حمایت از حرکت مجاهدانه زنان و مادران مقتدر فلسطینی از عموم مخاطبین متخصص و متعهد خود دعوت می نماید تا در نمایش عظیم اقتدار و وحدت امت اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضور یافته و به پشتوانه تخصص خود در عرصه های مختلف هنری و ادبی، اقدام به ثبت آثار فاخر و ماندگار در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی؛ نمایند.

"والسلام علی من اتبع الهدی"

امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور

ارسال نظرات
آخرین اخبار