خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز از آغاز پانزدهمین مرحله از کمک های مؤمنانه در ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر در شهرستان نطنز با تهیه 900 بسته معیشتی و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند خبرداد.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۵۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

فرمانده سپاه ناحیه نطنز در آئین آغاز پانزددهمین مرحله از "کمک مؤمنانه" در شهرستان نطنز که باحضور امام جمعه ،نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی  و جمعی از مسئولان نهاد‌های فعال برگزار شد اظهار داشت: در مرحله چهاردهم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان نطنز در قالب رزمایش مهر کریمانه، بیش از 900 بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علیرضا شبانی زاده با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی سپاه  در اجرای این  مرحله از رزمایش خداجویانه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی این مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان نطنز 4 میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در این مرحله شهرستان نطنز با بررسی‌های انجام شده و شناسایی نیازمندان در بین اقشار آسیب پذیر اجتماعی و مستمندان و نیازمندان معسر، 900 بسته معیشتی شامل اقلامی همچون برنج، روغن ، مرغ ، شکر و ...  توزیع خواهد شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها