خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم پیام تبریک صادر کردند.
کد خبر: ۹۴۲۸۴۶۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، قهرمان عیوضو و حجت الاسلام محمد رستمی به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری، هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم پیام تبریک صادر کردند.

متن کامل پیام به این شرح است:

سالروز شهادت علامه استاد مطهری  و روز معلم و  بزرگداشت علم و عالم و تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقواست و در مقام پاسداشت از تلاش های معلمان سخنی بالاتر و زیباتر از کلام مولای متقیان، حضرت علی (ع) نمی توان یافت که فرمود: «کسی که به من یک حرف بیاموزد، مرا بنده خود کرده است.» و علامه بزرگوار شهید مرتضی مطهری الگویی به تمام معنا در این راه بود که در ادای امانت خود از هیچ کوششی دریغ نورزید و جان پاکش را در ادای رسالت معلمی تقدیم کرد.

به حق باید این روز را روز معلم در کشور و هفته  عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دانست، زیرا رسالت مربیان و معلمان در سنگر علم و دانش و چه در سنگر نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین و چه در سنگر جهاد تبیین، رسالت بسیار خطیر و مهم در منویات مقام معظم رهبری است.

 این جانبان در آستانه فرا رسیدن عید رحمت و مغفرت عید سعید فطر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و تقدیر از زحمات مخلصانه تمامی زحمت‌کشان این عرصه، و توفیقات روز افزون را در انجام رسالت خطیر تعلیم و تربیت در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم  (عج) و پیروی از تدابیر امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات