خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: در حال حاضر تیپ مردم پایه هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر تجهیزات، از آمادگی و توان رزم بالائی برخوردار است و این را مدیون زحمات فرماندهان و مدیران عزیز این یگان هستیم
کد خبر: ۹۴۲۸۴۸۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه عنوان کرد: کارنامه تیپ نینوا در دوران جنگ و بعد از جنگ بسیار درخشان بوده است

وی در ادامه افزود: تیپ مردم پایه سپاه نینوا د ر آمادگی رزم، اعزام به مناطق عملیاتی، کمک به مردم استان در سیل سال 98، طرح شهید سلیمانی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، محرومیت زدائی و بسیج سازندگی بسیار خوش درخشید.

ملک شاهکوهی ادامه داد: در حال حاضر تیپ مردم پایه هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر تجهیزات، از آمادگی و توان رزم بالائی برخوردار است و این را مدیون زحمات فرماندهان و مدیران عزیز این یگان هستیم.

فرمانده سپاه نینوا  توجه خاص به مردم و مردم یاری که از انتظارات رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه است را از وظایف اصلی تیپ مردم پایه دانست و اذعان کرد: ارتباط با ادارات دولتی، استانی و شهرستانی، توجه خاص به حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، توجه به پیشکسوتان، رزمندگان، بازماندگان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا و همچنین ارتباط مستمر با حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج بخشی از وظایف تیپ مردم پایه سپاه نینوا می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فلسفه شکل گیری سپاه با مردم است و همواره باید بین سپاه و مردم عزیز ارتباط صمیمی و مستمر وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات سرتیپ دوم پاسدار عبداله عین علی تقدیر و سرهنگ پاسدار حمید مازندرانی به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا معرفی گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها