کارشناس دینی حوزه کودک و نوجوان گفت: پدر، مادر و مربیان تربیتی و دینی در شکل گیری آینده فرزندان بسیار تاثیر گذار هستند. لذا می بایست نسبت به این مسئله برای آینده بهتر فرزندان توجه داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۲۸۵۸۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ماه مبارک رمضان همایش تجلیل از روزه اولی‌ها با هدف تشویق، ترغیب، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودکان با مسائل و احکام دینی و پیوند قلبی و عاطفی با موعود دلها حضرت مهدی (عج) به همت واحد سه شنبه هاي مهدوي در مهديه و سخن سرای امام زمان (عج) شهرستان سرخه برگزار شد.

در این برنامه حسن اشرف مدیر مهدیه و سخن سرای امام زمان (عج) شهرستان سرخه ضمن تشکر و قدردانی از دانش آموزان روزه دار شرکت كننده در این مراسم اظهار کرد: با توجه به تلاش های دشمنان جهت کم رنگ کردن مسائل دینی در نوجوانان و جوانان و مخصوصا دختران این سرزمین که مادران آینده جامعه هستند، ما شاهد روزه دارانی هستیم که در این روزهای طولانی و طاقت فرسا روزه دارند و پایبند به مسائل دینی خود به بهترین شکل هستند.

او افزود: هدف ما از برگزاري این همایش قدردانی از دانش آموزان روزه دار مخصوصاً روزه اولی ها بوده و مهم تر از آن از عزیزان روزه دار درخواست داریم تا در وقت افطار که لحظات استجابت دعاست با دلهای پاک خود برای فرج امام زمان (عج) دست به دعا بردارند و از خدا ظهور حضرت را طلب کنند.

مدیر مهدیه و سخن سرای امام زمان (عج) خطاب به روزه اولي ها گفت: شما دختران عزیز روزه دار میهمان ویژه سفره با کرامت مولای مهربان امام مهدی (عج) هستید، لذا در طول مسیر زندگی خود همواره  می بایست رابطه قلبی خود را با امام زمان (عج) حفظ و تقويت و به خود افتخار کنید که امشب مهمان سفره حضرت هستید.

در ادامه حجت السلام و المسلمین زمانپور کارشناس دینی حوزه کودک و نوجوان بیان داشت: برگزاری این چنین مراسم ها باعث ایجاد شور و شوق معنوی و مذهبی در بین كودكان با خاطره خوب از ماه مبارک رمضان و ایام روزه داری خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: اگر ارتباط خود را با خداوند و اهل بیت (ع) و مخصوصا با امام زمان (عج) قوی کنیم در زندگی هیچ گاه دچار بن بست و ناامیدی نمی شویم.

کارشناس دینی حوزه کودک و نوجوان خطاب به پدران و مادران تاکید کرد: پدر، مادر و مربیان تربیتی و دینی در شکل گیری آینده فرزندان بسیار تاثیر گذار هستند. لذا می بایست نسبت به این مسئله برای آینده بهتر فرزندان توجه داشته باشند.

زمانپور در اين برنامه با ایجاد فضایی معنوی، شاد و مفرّح برای کودکان ضمن خاطره انگیز کردن مراسم با این روش اهمیت مسائل و احکام دینی و احترام به والدین را به دختران روزه دار آموزش داد که بسیار مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها