روز جهانی قدس، روز روز وحدت انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست است و در آینده ای نه چندان دور، نه تنها شاهدآزادسازی فلسطین خواهیم بود بلکه شاهد برقراری عدالت و ریشه کنی هرگونه ظلم و جور در جهان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۰۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین امید دهفولی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج ناحیه امام هادی(ع) به مناسبت روز جهانی قدس، در یادداشتی آورده است: روز قدس، یادگار امام(ره)است. حضرت امام این روز را درتاریخ ثبت کرد تا همه مسلمانان جهان از ظلم و ستمی که تجاوزگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند غافل نمانند.

روز قدس یادآور اقدامات وحشیانه و تجاوزکارانه قومی ستمکار است که همه گونه اقدامات غیر بشری و ظالمانه را با بهره گیری از سرویسهای اطلاعاتی و امنیتی بر ملت مظلوم فلسطین و سایر ملتها روا داشته‌اند که این امر، نشان از ترس و واهمه آنها با محروم نمودن ملتهای مظلوم از حقوق حقه و انسانیشان دارد.

 روز جهانی قدس، نشانگر تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز وحدت انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز ستیز همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.

این مقاومت ها و ایستادگی‌های مردم فلسطین بی شک نتیجه‌بخش خواهد بود و تردیدی نیست در آینده‌ای نه چندان دور نه تنها شاهد آزادسازی سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمانان مسجدالاقصی خواهیم بود بلکه شاهد برقراری عدالت و ریشه‌کنی هرگونه ظلم و جور در جهان خواهیم بود. و با شرکت در این حرکت عظیم الهی و مردمی علاوه بر اجابت دعوت امام راحل(ره) و خشنودسازی روح بلندش حمایت خویش را در حق این مردم مظلوم و ستمدیده به جهانیان اعلام می کنیم.

ارسال نظرات