خبرهای داغ:
با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان مراسم معنوی احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۳۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

حسن نورانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار بسیج در اهواز اظهار کرد: با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر استان خوزستان آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.

وی افزود: این برنامه هر سال در شب بیست و هفتم برگزار شد که امسال بعد از دو سال وقفه به خاطر شیوع بیماری کرونا در روز پنج‌شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۱ از ساعت ۲۳ آغاز شد.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بیان کرد: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای شانزدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار شد که مورد استقبال خوبی واقع قرار گرفت.

نورانی در ادامه خاطرنشان کرد: در شانزدهمین برنامه از احیا به میزبانی شهدا حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه از اساتید برجسته کشوری حوزه علمیه از تهران سخنرانی کرد.

وی اضافه کرد: همچنین در برنامه احیا به میزبانی شهدا حاج صادق آهنگران نغمه‌سرای دوران هشت سال دفاع مقدس نیز به مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی پرداخت.

نورانی عنوان کرد: در برنامه امسال احیا به میزبانی شهدا، یاد حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی برادر شهید سید مرتضی شفیعی که عضوی از هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بود گرامی داشته شد.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان گفت: حجت‌الاسلام شفیعی همیشه حامی ما در برگزاری برنامه بود که ۶ سال نیز به عنوان سخنران در برنامه احیا به میزبانی شهدا شرکت کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها