خبرهای داغ:
سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: واکسن دز چهارم فعلا فقط برای افراد بالای ۸۰ سالی که چهار ماه و کادر درمانی که چهار تا ۶ ماه از تزریق دز سوم‌شان گذشته پیشنهاد می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۳۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

سخنگوی ستاد کرونا خوزستان گفت: واکسن دز چهارم فعلا فقط برای افراد بالای ۸۰ سالی که چهار ماه و کادر درمانی که چهار تا ۶ ماه از تزریق دز سوم‌شان گذشته پیشنهاد می‌شود.سید محمد علوی سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شبانه روز گذشته تعداد مراجعین به مراکز جامع خدمات سلامت و مراکز درمانی استان خوزستان نسبت به‌روز گذشته افزایش داشت که البته این افزایش ناشی از علائم آلرژی و تنگی نفس بر اثر آلودگی هوا هم بود.

وی افزود: تعداد مراجعین ناشی از علائم مربوط به کرونا دو هزار و ۶۹۲ نفر بودند که نسبت به‌روز گذشته کاهش را نشان می‌دهد و در این مدت ۶۴ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند که نسبت به‌روز گذشته ۴۱ نفر کاهش داشته‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای استان خوزستان گفت: تعداد بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های استان طی ۲۴ سال گذشته پنج نفر بود که نسبت به‌روز قبل پنج نفر کاهش داشته‌است.

وی با بیان این‌که در ۲۴ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از کرونا در استان ثبت‌نشد، ادامه داد: تعداد کل بیماران بستری‌شده در بخش‌های بیمارستانی استان ۳۸ نفر بود که نسبت‌به روز گذشته سه نفر کمتر شدند.

محمد علوی تصریح کرد: همچنین تعداد کل بهبودیافتگان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون ۵۹۰ هزار و ۲۱ نفر است که بر این اساس میزان بهبودیافتگی در خوزستان ۹۷.۵ درصد است.

وی بیان کرد: تاکنون در خوزستان هفت میلیون و ۲۱۵ هزار دز واکسن تزریق‌شده که پوشش نوبت اول ۸۵٫۴ درصد، نوبت دوم ۷۲٫۵ درصد و نوبت سوم ۳۳ درصد است.

علوی عنوان کرد: واکسن دز چهارم فعلا فقط برای افراد بالای ۸۰ سالی که ۴ ماه از نوبت سوم تزریق واکسن‌شان گذشته‌است و کادر درمانی که چهار تا ۶ ماه از تزریق دز سوم‌شان گذشته پیشنهاد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها