خبرهای داغ:
نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم کودک کُش و غاصب اسرائیل به دوران افول خود رسیده است و در سال‌های پایانی عمر خود قرار دارد.
کد خبر: ۹۴۲۸۷۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

سید احمد آوایی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: ضعف دولت‌های سرسپرده حاشیه خلیج‌فارس باعث شده تا رژیم صهیونیستی، گردن کلفت شود در حالی که این رژیم در سال‌های پایانی عمر خود به سر می‌برد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه و محور شرارت است، افزود: این رژیم با شرارت به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا از این طریق توجه کشورها را از جنایات خود در غزه و کرانه باختری به سمت مسائل دیگر سوق دهد.

نماینده مردم دزفول در مجلس بیان کرد: این یک باور غلط در دنیای سیاست است که اسرائیل نوکر آمریکا است چرا که در واقعیت آمریکا سرسپرده رژیم صهیونیستی است به طوری که هر فردی بخواهد رئیس جمهور آمریکا شود باید ابتدا رضایت سران اسرائیل را جلب کند.

آوایی تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده‌اند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و این امر شدنی است؛ البته عده‌ای به اشتباه اسرائیل را قوی می‌دانند اما آنچه باعث قدرت پوشالی این رژیم شده ضعف برخی دولت‌های کشورهای به اصطلاح مسلمان حاشیه خلیج فارس است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با بیان اینکه کشورهای مسلمان در صورت متحد شدن می‌توانند به راحتی اسرائیل را شکست دهند، عنوان کرد: دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس پایگاه مردمی در کشورهای خود ندارند به همین دلیل برای آنکه بتوانند ضعف‌های خود را جبران کنند به منظور جلب حمایت و رضایت کشورهای استعماری برای ارتباط با اسرائیل از هم سبقت می‌گیرند؛ این در حالی است که اگر این کشورها با هم متحد شوند به راحتی رژیم نژادپرست اسرائیل را شکست خواهند داد.

آوایی با اشاره به ضعیف شدن رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر یادآور شد: حزب الله لبنان بدون کمک ارتش این کشور و یا دولت‌های خارجی توانست اسرائیل را از جنوب لبنان خارج کند و همچنین در جنگ ۳۳ روزه نیز اسرائیل را شکست داد؛ اینها نشان‌دهنده آن است که رژیم صهیونیستی به شدت ضعیف شده و به دوران افول خود رسیده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس گفت: دولت و ملت ایران به عنوان یک کشور مستقل همواره در کنار مظلوم بوده‌اند و در راهپیمایی روز قدس با حضور پرشور خود حمایت خود را از از ملت‌های مظلوم به ویژه مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها