خبرهای داغ:

مردم شوش و کرخه جنایات اسرائیل را محکوم کردند

همزمان با روز جهانی قدس در سراسر کشور، راهپیمایی روز قدس در شوش وکرخه برگزار و فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا دراین شهرستان طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۲۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرهای شوش و کرخه و شهرهای تابعه از جمله الوان، حر، شاوور و فتح المبین در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم روزه‌دار و ولایتمدار شهرستان‌های شوش وکرخه، بار دیگر در روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند رهبر کبیر انقلاب اسلامی با لبیک به ندای تاریخی امام (ره)، همصدا با ملت مظلوم فلسطین و تمام آزادی‌خواهان جهان، انسانیت و دفاع از مظلوم و عدالت‌خواهی را فریاد زده و بر تداوم مبارزه با استکبار جهانی تاکید کردند.
در این آئین باشکوه، مردم روزه دار مرکز شهرستان شوش وکرخه مسیر میدان معلم تا مصلای نماز جمعه وشهدای گمنام تامسجدجامع این شهرها را راهپیمایی کردند.
با وجودبارش باران مردم روزه دار و همیشه در صحنه شوش وکرخه با حضور منسجم و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت‌های گره کرده و اراده پولادین ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها