سردار علی محمد اکبری با تقدیر از حضور پرشور مردم درراهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: قدس بخش جدا نشدنی از پیکره جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۴۲۸۸۴۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(علیه السلام) درحاشیه راهپیمایی مردم شهرکرد در روزجهانی قدس، گفت: امروز ملت عزیز ایران خصوصا مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  نشان دادند که گوش به فرمان امامین انقلاب هستند.

سردار علی محمد اکبری افزود: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، فریاد حمایت خود از مظلومان را یکصدا به استکبار جهانی می‌رسانند.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: قدس بخش جدا نشدنی از پیکره جهان اسلام است و مردم همیشه در صحنه با لبیک به فرامین امامین انقلاب در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند، تا پشتیبانی خود را از قدس و ملت مسلمان فلسطین جهان اسلام اعلام و از مجاهدان و مقاومت فلسطین حمایت کنند.

سردار اکبری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون پشتیبانی از مردم آزادیخواه فلسطین، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس برای پشتیبانی و اعلام حمایت از مردم فلسطین قدم‌های مستحکم برداشتند و کار ارزشمندی کردند که به نوبه خود از مردم تشکر و قدردانی دارم.

گفتنی است؛ راهپیمایی روز قدس در ۹۰ نقطه استان چهارمحال و بختیاری همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار شد ودر شهرکرد مرکز استان حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیریمسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظرات