امام جمعه وردنجان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم و ارزشهای والای اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۲۸۹۹۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی درخطبه های نماز جمعه امروز به حضور پر شور و دشمن شکن اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و اظهار داشت: باید افتخار کرد به مردم ولایتمدار و عزیزی که با تمام تبلیغات سو دشمنان، با گام های استوار برای دفاع از ارزش های اسلام ناب به میدان آمدند و از مردم بی دفاع، شجاع و مظلوم فلسطین حمایت و جنایات رژیم جعلی و کودک کش اسراییل را محکوم کردند.

امام جمعه وردنجان افزود: روز جهانی قدس روز جهانی ظلم و استکبار ستیزی،روز اتحاد، همدلی و حمایت از عزیزانی است که رژیم جعلی اسراییل با حمایت شیطان بزرگ و حاکمان ظالم ناجوانمردانه خانه و کاشانه آنان را ویران کردند.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز دفاع از ملت مظلوم فلسطین است، چرا که یاری مسلمان در مبارزه با ظلم ، ستم و بی‌عدالتی وظیفه همگان است .

حجت الاسلام محمدی گفت: امروزدنیای اسلام متوجه جنایت های بی رحمانه رژیم غاصب وکودک کش صهیونیستی شده است که به فضل خدا با اتحاد و یکپارچگی به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهند بود.

امام جمعه وردنجان اظهار داشت: آمریکا با به راه انداختن تبلیغات برعلیه ایران می‌خواهد اذهان مردم را از فلسطین و آرمان‌های امام امت دور کند ولی با بصیرت مردم و تبعیت از ولایت این آرزو را به گور خواهد برد.

وی با تأکید بر استفاده از روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و لزوم کمک به نیازمندان افزود: عیدسعید فطر، عید بندگی خدای متعال است و باید با پرداخت فطریه فقرا و نیازمندان را یاری کرد.

امام جمعه وردنجان با اشاره به 12 اردیبهشت سالروز شهادت علامه آیت الله مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: علامه شهید مطهری متفکری زمان شناس بود که با نظرات مختلف خود دشمنان را سرکوب می‌کرد.

حجت الاسلام محمدی با تجلیل از حضور پرشور مردم وردنجان در برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد:  مساجدو حسینیه ها پس از ماه مبارک رمضان هم باشور و نشاط پذیرای نمازگزاران باشند.

ارسال نظرات