جلسه کارگروه حقوقی رفع موانع تولید جهت بررسی مشکلات سه واحد معدنی در بروجرد برگزار شد

از مهم ترین موضاعات مطرح شده در این جلسه می توان به عدم وجود شعب ویژه دعاوی معدنی که موجب تخصصی تر شدن روند رسیدگی و کاهش اشتباهات قضات محترم در حل موضاعات پیچیده معدنی و حمایت از کار افرینان می شود، اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۲۹۰۶۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، پیرو تفاهم نامه ما بین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن خراسان جنوبی و سازمان بسیج حقوقدانان، در راستای حمایت از تولید، اشتغال و کار افرینان، اولین جلسه رسیدگی به مشکلات حقوقی واحد های معدنی آسکا، برخان و پرنیان، با حضور مدیر عامل مجموعه های معدنی، مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن، مسئول بسیج حقوقدانان و نماینده شرکت شهرک های خراسان جنوبی در مرکز کار افرینی، توسعه فناوری و ارتباط با صنعت برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر ارائه مستندات، مهم ترین دغدغه ها و چالش های حقوقی که بهره بردار با ان مواجه شده، مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. از مهم ترین موضاعات مطرح شده در این جلسه می توان به عدم وجود شعب ویژه دعاوی معدنی که موجب تخصصی تر شدن روند رسیدگی و کاهش اشتباهات قضات محترم در حل موضاعات پیچیده معدنی و حمایت از کار افرینان می شود، اشاره کرد.

لازم به ذکر است، پرونده واحد معدنی به علت پیگیری مشکلات و تسریع در روند رسیدگی به کمیته رفع موانع حقوقی تولید استان ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار