خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: ماموریت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و معاونت عقیدتی گسترش و تعالی همین فهم درست از دین اسلام و تعالیم وحیانی در بین پاسداران است.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴

معنویت رمز ماندگاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام و المسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم اختتامیه برنامه های ماه مبارک رمضان و همچنین گرامیداشت شهادت علامه مطهری(ره) و افتتاحیه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه گفت: اگر انسان بخواهد به کمال برسد لازم است به تفقه در دین رسیده و فهمی درست از دین الهی و تعالیم مکتب وحی پیدا کند.

وی افزود: ماموریت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و معاونت عقیدتی گسترش و تعالی همین فهم درست از دین اسلام و تعالیم وحیانی در بین پاسداران است.

ایمانی عنوان کرد: معنویت و اخلاص کلیدواژه نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ما موظفیم این معنویت را بیش از پیش تقویت کنیم چراکه این معنویت رمز ماندگاری سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پایان اظهار داشت: یکی از هشت توصیه امام خامنه ای(مدظله العالی) به سپاه اتکا به توکل، توسل و حفظ معنویت است و ایشان از آحاد پاسداران سپاه میخواهند اجتناب از گناه را در خود و خانواده خود نهادینه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها