با حضور نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری؛

اختتامیه برنامه های قرآنی ماه رمضان در سپاه استان

آیین اختتامیه برنامه های قرآنی و تجلیل از مربیان و متربیان برتر عقیدتی سیاسی در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۸۱
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیین اختتامیه برنامه های قرآنی ویژه ماه مبارک رمضان و تجلیل از مربیان و متربیان برتر عقیدتی سیاسی با حضور حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در حسینیه آیت الله بهاءالدینی ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام در این برنامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، افزود: عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج یک مجموعه ارزشمندی است که برای تقویت مبانی اعتقادی و باورهای سیاسی تشکیل شده است.

وی، ادامه داد: نام پاسداری دارای قداست است و پاسداران انقلاب اسلامی باید ابوذر،  مقداد و سلمان های زمان باشند و حول محور امامت و ولایت نقش آفرینی کنند.

در این مراسم سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، برگزاری برنامه های قرآنی در سپاه را همیشگی دانست و گفت: امروز اختتامیه ویژه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شده است.

سردار اکبری با اشاره به برگزاری دو یادواره در ماه آینده اظهار کرد: کنگره بزرگداشت 4هزار شهید روحانی به میزبانی استان قم در چهارم خردادماه برگزار می شود و به همین مناسبت سرکشی از خانواده های شهدای روحانی در استان چهارمحال و بختیاری در دستور فرماندهان نواحی مقاومت بسیج و ائمه جمعه شهرستان ها قرار دارد.

وی، خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری هم از دیگر برنامه های مهم فرهنگی در روزهای پایانی خردادماه است.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین  سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام هم در این برنامه با گرامیداشت سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گزارشی از برنامه های این مجموعه و فعالیت های قرآنی و  گردهمایی های سیاسی در ماه مبارک رمضان را ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر گفت: برگزاری دوره های تربیت و تعالی فردی و خانوادگی با جوهره محتوایی غنی در مرکز استان و شهرهای مقدس قم و مشهد، از برنامه های مجموعه عقیدتی سیاسی برای تحکیم مبانی اعتقادی و دینی کارکنان پایور و وظیفه و بسیجیان است.

وی افزود: دوره های ضمن خدمت سربازان با محوریت مباحث عقیدتی و سیاسی، دوره های آموزش قرآن کریم، جلسات اخلاق هفتگی و  تفسیر قرآن با محوریت قواعد قرآنی از دیگر برنامه های اجرا شده برای تقویت مبانی اعتقادی کارکنان می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین  حسینی صدر گفت: محافل انس با قرآن کریم پنج شنبه های ماه مبارک رمضان و گردهمایی های سیاسی با محوریت جهاد تبیین  در همه  رده های سپاه استان با حضور اساتید مجرب حوزه و دانشگاه و قاریان ممتاز استان برگزار شد.

گفتنی است: در این مراسم از مربیان و متربیان برتر برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار