خبرهای داغ:
مسئول اجرایی شورای زکات شهرستان دزفول گفت: مؤسسه‌های خیریه در دزفول بدون اخذ مجوز از دبیرخانه این شورا، اجازه جمع‌آوری زکات فطره را ندارند.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۰۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

حجت الاسلام سید علی رکنی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: جلسه شورای زکات شهرستان دزفول به ریاست حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه و رئیس شورای زکات شهرستان دزفول و با حضور فرماندار ویژه دزفول به عنوان قائم مقام شورای زکات و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که هیچ مؤسسه‌ای در دزفول بدون اخذ مجوز از دبیرخانه شورای زکات شهرستان که در کمیته امداد مستقر است، اجازه جمع‌آوری زکات فطره را ندارد.

مسئول اجرایی شورای زکات شهرستان دزفول از عموم مردم تقاضا کرد برای هزینه کردِ هدفمند و مستند با رعایت دقیق موازین شرعی و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی، وجوه زکات فطره خود را فقط در صندوق‌های دارای آرم شورای زکات یا مؤسسه‌های دارای مجوز از شورای زکات تحویل دهند.

حجت الاسلام رکنی زاده با تاکید بر ضرورت صیانت از اموال مؤمنین و لزوم رعایت قانون مداری، عنوان کرد: از عموم مردم تقاضا می‌شود در صورت مشاهده صندوق‌های غیر مجاز و بدون آرم شورای زکات و اعلام شماره حساب‌های شخصی در فضای مجازی، موارد را به این دبیرخانه مستقر در کمیته امداد امام خمینی (ره) با شماره تماس ۰۶۱۴۲۲۴۴۱۱۰ و یا نیروی انتظامی (پلیس ۱۱۰) اطلاع دهند.

وی گفت: میزان زکات فطره در شهرستان دزفول بر مبنای قوت غالب گندم برای هر نفر ۴۰ هزار تومان، برنج خارجی ۹۰ هزار تومان و برنج ایرانی ۱۲۰ هزار تومان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها