خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از تهیه و توزیع ۱۷۰۰ پرس غذای گرم جهت افطار و سحری بین نیازمندان و عموم مردم و همچنین ۱۵۷ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط خواهران بسیجی آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۹۲۱۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه مقاومت بسیج آبادان سرهنگ احمدی در این خصوص تصریح کرد: در جامعه اسلامی تا زمان ظهور حضرت مهدی (عج) همواره انسان های نیازمند وجود دارند که ما نمی توانیم نسبت به وجود آنها بی تفاوت باشیم و این وظیفه ی ماست که با الگوگیری از ائمه (ع) در این زمینه در حد توان خود به آنها کمک کنیم. اساساً از مهم ترین ویژگی ها و شاخصه های جامعه مهدوی آن است که در آن افراد نسبت به وضعیت و مشکلات یکدیگر بی تفاوت نباشند و با دستگیری از هم سعی کنند تا نشاط را در جامعه برقرار و دل ها را به امام عصر (عج) نزدیک تر کنند.

وی افزود: منتظران با تقویت فرهنگ نوع دوستی و نیکوکاری، در واقع قدم در مسیر شکل دهی جامعه ای مهدی باور بر می دارند و دستگیری از نیازمندان امری است که در آخرالزمان بیش از هر زمان دیگر ضرورت می یابد.بجاست که انسان های مؤمن به سفارش ائمه (ع) به محرومان و نیازمندان جامعه رسیدگی کنند.

در همین راستا خواهران بسیجی آبادان در هفته آخر ماه مبارک رمضان ۱۷۰۰ پرس غذای گرم جهت افطار و سحری بین نیازمندان و عموم مردم و همچنین تعداد ۱۵۷ بسته ی معیشتی را بین نیازمندان و اقشار کم درآمد در شهرستان توزیع کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها