خبرهای داغ:
روز کارگر فرصتی برای تجلیل از تلاش پیشگامان عرصه تولید که با ایثار و خودباوری درصدد به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و صنعت کشور هستند؛ والبته کارگران به عنوان پشتوانه نظام و ملت همانگونه که در حرکت کشور به طرف تعالی مشارکت دارند، در نظام تصمیم سازی اقتصادی کشور نیز نقش‌آفرین هستند.
کد خبر: ۹۴۲۹۶۶۰
|
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج  - مرکزی، عاطفه محمدی: امروز روز کارگر است؛ روز زنان و مردانی که پرچمداران خوداتکایی، عزت و سربلندی ملت ایران بوده و هستند و نقش بسزایی در تحقق حماسه اقتصادی دارند.
کارگرانی که نبودشان باعث می‌شود تا تمام کارها لنگ بماند و چرخ‌های صنعت از حرکت باز بایستد. این قشر از جامعه هستند که غیرتمندانه در جبهه اقتصادی کشور فعال هستند تا وابستگی و تحریم را به زمین بزنند. به راستی که اینان موتور محرک صنعت و تولید کشور هستند و حمایت از آن ها، قدردانی از آن هاست. کشور هستند و حمایت از آنان با رسیدگی به مطالباتشان از سوی مسئولین محقق می‌شود.
این قشر زحمت کش و با اهمیت جامعه که با وجود ارزشمندی، معمولاً قدرشان آنچنان که باید و شاید دانسته نشده است؛ نباید فراموش کرد که پیشرفت و توسعه یک جامعه بدون حضورقشری به نام کارگر محال است. مقام معظم رهبری درباره این قشر اثرگذار فرمودند" استقلال یک ملت و کشور بستگی به تلاش و زحمت کارگران دارد" جمله‌ای که خود اهمیت نقش بی بدیل این قشر را بیان می‌کند.
این سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی در دوران تحریم با تلاش مضاعف شبانه‌روزی برای سربلندی و سرافرازی میهن اسلامی تلاش دارند و تاکنون با همان اراده روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی راه را ادامه داده‌اند و به عهد خود در تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی وفادار بوده‌اند.
روز کارگر در واقع بهانه‌ای برای تجلیل از تلاش پیشگامان عرصه تولید که با ایثار و خودباوری درصدد به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد و صنعت کشور هستند؛ والبته کارگران به عنوان پشتوانه نظام و ملت همانگونه که در حرکت کشور به طرف تعالی مشارکت دارند، در نظام تصمیم سازی اقتصادی کشور نیز نقش‌آفرین هستند.
امروز مهمترین رسالتی که زنان و مردان کارگر ایرانی بر عهده دارند، جهاد اقتصادی است تا بار دیگر کشور را به قله رشد و بالندگی برسانند.
و اما در سالی که به عنوان سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، برای داشتن تولید فن آور، نوآور و قابل رقابت در بازار، باید تولیدات خود را متکی به علم روز، بازاریابی نوین و دانش‌بنیان کنیم.

انتهای پیام/پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات