خبرهای داغ:
حجت الاسلام پورغلامی:

هفته عقیدتی سیاسی در سپاه فرصتی است برای ترویج افکار واندیشه‌های شهید مطهری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فراشبند گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره)، فرصتی است تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز تجلیل به عمل آید.
کد خبر: ۹۴۲۹۹۲۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

حجت الاسلام پورغلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فراشبند، با اشاره به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) وتقارن با ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا از عناصر تأثیرگذار در تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نیز تجلیل به عمل آید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فراشبند با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی ترویج آثار شهید مطهری بین مردم به ویژه نسل جوان و معرفی بزرگان علم و اندیشه است، تصریح کرد: هفته عقیدتی سیاسی بهانه‌ای برای ترویج اهداف و احکام ناب دینی که از زبان شهید مطهری بیان شده و در آثار وی تجلی پیدا کرده است.

حجت الاسلام پورغلامی با اشاره به نگاه مقام معظم رهبری در باره شخصیت شهید مطهری گفت: فهم و شناخت اسلام ناب اسلام مستند، هوشمندی وبصیرت وافر در شناسایی جریانهای منحرف،شجاعت و بی پروایی در برخورد با جریانهای منحرف ۳ ویژگی استاد شهید مطهریاز نگاه رهبر انقلاب است.

وی گفت: برگزاری محفل انس با قرآن ، دیدار کارکنان پایور و بسیج سپاه ناحیه با امام جمعه فراشبند، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام شهدا ، تجلیل از کارکنان فعال در حوزه عقیدتی سیاسی ، برگزاری نشست های عقیدتی و بصیرتی در سطح حوزه ، پایگاه های مقاومت و مدارس شهرستان ، و حضور سازماندهی پایوران و بسیجیان در نماز جمعه شهرستان از شاخص ترین برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در ناحیه فراشبند می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار