مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از اعزام ۲۰۰ نفر از راویان این استان جهت آموزش میدانی به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ سعید بنیادی گفت: امسال رویکرد ما در مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق علیه السلام به این صورت است که راویان و خادمین دفاع مقدس را به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب اعزام کنیم تا از نزدیک و به صورت میدانی با این مناطق عملیاتی و نحوه روایت‌گری در این زمینه آشنا شوند.

اعزام ۲۰۰ راوی به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور

وی اظهار کرد: 200 نفر از راویان و خادمین دفاع مقدس استان بوشهر جهت آموزش میدانی در قالب چند اتوبوس و خودروی شخصی در قالب سفری سه روزه به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب و جنوب غرب اعزام شدند.

اعزام ۲۰۰ راوی به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های سپاه استان بوشهر افزود: راویان و خادمین راهیان نور استان بوشهر در این سفر معنوی از یادمان‌های شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر، عملیات بازی دراز، شهید شیرودی، منطقه عملیاتی قصر شیرین و سرپل ذهاب بازدید کرده و سپس در مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور که بعد از ظهر جمعه 16 اردیبهشت با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتفاعات بازی دراز برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.

اعزام ۲۰۰ راوی به یادمان‌های مناطق عملیاتی غرب کشور

انتهای پیام/

ارسال نظرات