مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تقدیر الهی بر این قرار گرفت که مرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و امتحان جوانی به سمت و سوی معبود خویش بشتابد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی بانک سپه، مراسم یادبود چهلمین روز درگذشت زنده یاد جواد چرخ انداز ؛از پرسنل شعبه مصلی بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در آرامگاه آن مرحوم در شهر چیتاب برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیران ، کارکنان بانک و آحاد مردم برگزار شد ، شاهرخ امیریان ضمن عرض تسلیت مصیبت به خانواده مرحوم چرخ انداز گفت: زنده یاد جواد چرخ انداز ، جوانی با اخلاص و متدین بود که با صداقت و راستی در خدمت صادقانه به مردم مثال زدنی بود و این رفتار را در همکاری چند ساله با این زنده یاد لمس کردیم و درک نمودیم
مدیر شعب منطقه کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: مصلحت را خدا میداند و ما انسانها بی خبر از آخرت و نادان از مصلحت خداوند هستیم و باید راضی به تقدیر الهی باشیم و تقدیر الهی بر این قرار گرفت که مرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و امتحان جوانی به سمت و سوی معبود خویش بشتابد.
امیریان با تاکید بر اینکه ما روزی به دنیا آمده ایم و روزی نیز از دنیای فانی خواهیم رفت ابراز نمود : میان این آمدن و رفتن ،چگونه زیستن تکلیف ما را مشخص می کنند و مزرعه آخرت را ثبت و ضبط خواهد کرد که با قدم نیک و خیر در دنیای فانی و خاکی ، در سرای آخرت رحمت و شفاعت اولیا و انبیای الهی را نصیب خود می کنیم.
وی جهل و غفلت را دو خصلت پلید انسان دانست و اظهار نمود: جهل انسان با علم و دانش از بین خواهد رفت ولکن غفلت انسان را در دنیا و آخرت گرفتار خواهد کرد .
مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیامبران و اولیای الهی جهت رهایی انسان از غفلت ها مبعوث شدند و پیروی از دستورات دین و احادیث انبیا و معصومین می تواند انسان را از غفلت رهایی برهاند.
شاهرخ امیریان با اشاره به حدیثی از امام سجاد (ع) بیان داشت: یکی از راه های نجات از غفلت ، یاد آخرت و اعتقاد به معاد است ، اگر ما لحظه ای مرگ را فراموش کنیم و به لذت های دنیوی بپردازیم شیطان در ما رخنه خواهد کرد و ما را به پستی می کشاند.
وی با اشاره به طراحی جنگ نرم توسط دشمنان انقلاب و اسلام اذعان نمود: دشمنان انقلاب و اسلام با طراحی محصولات و بسته های ضد انقلابی و ضد انسانی ، جوانان ما را سرگرم لذت های دنیا نمودند تا با پرورش غفلت در وجودشان، آنان را از اصل زندگی باز دارند.
امیریان در پایان تاکید نمود: دین اسلام ، کاملترین و بهترین دین الهی و جوانان ما از بهترین جوانان هستند که دشمن همه آنان را نشانه رفته تا با ترویج فساد و بی بند باری در فضای مجازی، این خصلت های خوب را به انحراف بکشانند.

گفتنی است، زنده یاد جواد چرخ انداز اول فروردین ۱۴۰۱ بر اثر تصادف رانندگی در جاده ارتباطی یاسوج _اصفهان دار فانی را وداع گفت. 

مرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و جوانی به خدا پیوستمرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و جوانی به خدا پیوستمرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و جوانی به خدا پیوستمرحوم چرخ انداز در اوج خوشنامی و جوانی به خدا پیوست

 

ارسال نظرات