زنجان_فرمانده سپاه ناحیه خدابنده از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از ۶۰گروه جهادی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۲۶۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ به مناسبت دهه بسیج سازندگی (17 لغایت 26 اردیبهشت ماه )، نشست خبری فرمانده سپاه و مسئول بسیج سازندگی ناحیه خدابنده با اصحاب رسانه برگزار شد.

رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان خدابنده برگزار می شود

 

سرهنگ مجید لطیفی؛ فرمانده سپاه ناحیه خدابنده در این نشست ضمن تبریک دهه بسیج سازندگی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه در رژیم طاغوت بیشترین خدمات و درآمدهای کشور در اختیار گروه کوچکی از پایتخت‌نشینان یا همسانان آنان در برخی دیگر از نقاط کشور بود. مردم بیشتر شهرها بویژه مناطق دوردست و روستاها در آخر فهرست و غالباً محروم از نیازهای اوّلیّه‌ی زیرساختی و خدمت‌رسانی بودند. جمهوری اسلامی در شمار موفّق‌ترین حاکمیّتهای جهان در جابه‌جایی خدمت و ثروت از مرکز به همه‌جای کشور، و از مناطق مرفّه‌نشین شهرها به مناطق پایین‌دست آن بوده است.

 

در جمهوری اسلامی، دلهای مسئولان به‌طور دائم باید برای رفع محرومیّتها بتپد و از شکافهای عمیق طبقاتی بشدّت بیمناک باشد (22/11/1397)،اظهار کرد:با گذشت بیش از چند دهه از ظهور فرهنگ و تفکر بسیجی و پدیدار شدن بسیج سازندگی در میهن اسلامی؛ نقش آفرینی‌های بزرگ و سرنوشت ساز این نهاد مبارک و مردم پایه، بسیج و بسیجیان بیشتر نمایان می‌شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد: بحمدالله  بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با  فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

 

 

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی و خدمات رسانی از شاخصه‌های بارز بسیجیان جهادگر است، به گوشه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده اشاره کرد و گفت:برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر و پوشاک به تعداد 40هزار بسته، بکارگیری گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور در پروژه‌های محرومیت زدایی، خدمات رسانی، مبارزه با کرونا و رزمایش کمک مومنانه به تعداد 20000 نفر روز و اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی در جهت راه اندازی کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده بخشی از فعالیت‌ها بسیج سازندگی خدابنده می‌باشد.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه خدابنده ادامه داد: پیگیری و اهدا جهیزیه به 70 نوعروس ، اجرای واکسیناسیون دامی ،اجرای چندین پروژه محرومیت زدایی در قالب طرح 40 هزار پروژه کشوری ، اجرای کانال انتقال آب کشاورزی روستایی و آب شرب نیز از دیگر فعالیت‌ها است.

 

 

وی در پایان به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با هفته بسیج سازندگی در تاریخ 19 اردیبهشت در این شهرستان خبر داد و افزود:همزمان با هفته بسیج سازندگی رزمایش جهادگران فاطمی با حضور بیش از 60 گروه جهادی از اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان در عرصه های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار خواهد شد. 

 

 

در پایان این نشست سرگرد حقی؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده ضمن تشکر از اصحاب رسانه، دیدار با ائمه محترم جمعه و خانواده معزز شهداء، اجرای رزمایش کمک مومنانه، اجرای اردو‌های جهادی در عرصه‌های مختلف، افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی و... را از جمله برنامه‌های محوری دهه بسیج سازندگی سپاه ناحیه خدابنده عنوان نمود.

 

 

ارسال نظرات