انهدام باند سارقان زورگیر با 18 فقره سرقت

سرهنگ " کریمخانی " گفت: در پي وصول پرونده های متعدد با موضوع سرقت بعنف توام با ضرب و جرح در غرب استان تهران مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت .
کد خبر: ۹۴۳۰۳۴۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

سرهنگ بهروز کریمخانی افزود: طي تحقيقات صورت پذيرفته از شکات مشخص گرديد سارقان که در قالب يک باند 3 نفره فعاليت داشته اند با موتور سیکلت در محله های خلوت اقدام به پرسه زدن کرده و سوژه های خود را انتخاب سپس با سلاح سرد به مالباخته حمله و وی را مورد ضرب و جرح قرار داده ؛ که پول ، تلفن همراه و اشیاء قیمتی طعمه را سرقت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران بیان داشت : کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی در نهایت هویت اعضای این باند 3نفره سارقان سابقه دار را  شناسایی که بصورت نامحسوس با تعقیب و مراقبت شبانه روزی سارقان طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاه خود در شهرستان شهریار دستگير و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

 وی افزود: در نهايت در بازجویی های  فني و پليسي انجام شده از متهمان و دعوت از شکات پرونده هاي مرتبط ، سارقين به ارتکاب 18 فقره سرقت بعنف  اعتراف نمودند  که توسط شکات با مواجهه حضوری شناسایی گردیدند و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کریمخانی به شهروندان توصیه کرد: تا در حد امکان از تردد از مسیر های خلوت و فاقد روشنایی در ساعت های غیر شلوغ شبانه روز خود داری کرده و سعی کنند از حمل پول نقد زیاد با خود بپرهیزند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

  خبرنگاربسیج شهریار

محمودرضاگودرزی

ارسال نظرات
آخرین اخبار