فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: حضور پررنگ بسیج، قوام بخش انقلاب بوده است و از ابتدای انقلاب از مبارزه با منافقان، دفاع مقدس و سپس حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاعی و امنیتی و سازندگی از برکات این شجره طیبه است.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به‌ گزارش‌‌ خبرگزاری‌ بسیج‌ هرمزگان‌، بسیجیان دریادل هرمزگان در اجتماعی باشکوه، رزمایش جهادگران فاطمی را برگزار کردند.

شکوفایی بسیج‌ سازندگی‌ نشانه شکوه‌ و عظمت‌ انقلاب است/ اهدای‌۳۵۰۰‌جهیزیه‌ توسط‌ بسیج‌ سازندگی‌ به‌ زوج‌های‌ جوان‌ هرمزگانی

سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان  در این رزمایش گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را بنا نهادند و امروز شاهد شکوفایی آن هستیم.

وی عنوان کرد: حضور پررنگ بسیج، قوام بخش انقلاب بوده است و از ابتدای انقلاب از مبارزه با منافقان، دفاع مقدس و سپس حضور مقتدرانه در عرصه‌های دفاعی و امنیتی و سازندگی از برکات این شجره طیبه است.

به گفته سردار سالاری، در بیماری کرونا در تولید ماسک و لباس و کمک به کادر درمان، قرنطینه شهرها و ایجاد مراکز واکسیناسیون، بسیجیان گل کاشتید و حتی آن زمانی که خیلی‌ها از ترس جانشان، بیم حضور در مراکز بیمارستانی و واکسیناسیون داشتند، بسیج در میدان بود.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: صندق‌های قرض‌الحسنه بسیج راهی به سوی رفع محرومیت‌ها شده است و کاری که در دو سه سال اخیر در ظرفیت سازی برای ازدواج آسان ۳۵۰۰ زوج به همت بسیج ممکن شده است، نشانه شکوه و عظمت این شجره طیبه بشمار می‌رود.

وی همچنین از نقش بسیج در تولید مایحتاج ارزان دانش آموزان و کارگران تقدیر و حضور حماسی بسیجیان را در قالب گروه‌های جهادی در در سیل و زلزله را موردتجلیل قرار داد.

 در این مراسم از برخی چهره‌های جهادی نیز با حضور فرماندهان عالی سپاه استان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و نیز نماینده بندرعباس تجلیل شد.

 

ارسال نظرات