جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

کادر درمان در جنگ کرونا سرداران و رزمندگان سلامت هستند

سرهنگ عسگری گفت : اقدامات شایسته ی مدافعان سلامت، کشور و مردم را بیمه کرد.
کد خبر: ۹۴۳۰۵۵۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ محمدرضا عسگری جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مراسمی که در گلزار شهدا اراک و به مناسبت آغاز هفته ی سلامت برگزار شد گفت : مدافعان سلامت هم مانند سایر رزمندگان دوران های مختلف کشور و این مرز و بوم، در هنگام نیاز لباس رزم بر تن کرده و به خاکریز و جبه های رفتند که دشمن آن مشخص نبود .

 
عسگری افزود:  این ویروس همچنان هم زیرک و نامفهمو است و دائما در حال تغییر ماهیت و جهش است و همین امر مقابله و مبارزه با آن را سخت و دشوار کرده است.
 
وی تاکید کرد : خوشبختانه مسئولان حوزه ی سلامت استان با تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان توانستند این غول هفت سر را در استان به خوبی کنترل کنند 
 
عسگری در ادامه خاطر نشان کرد : برای قدم برداشتن در مسیر شهدا،باید لحظه به لحظه ی عمر مان را با رنگ و بوی شهدا در آمیزیم
 
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت : کرونا سخت هایی زیادی را برای همه به خصوص کادر بهداشت و درمان به همراه داشت اما کارهایی بسیار بزرگی صورت گرفت و باعث پیشرفت و بالا رفتن جایگاه مان شد.
 
وی افزود: همراهی همه جانبه ی مردم در کنار مسئولین و حضور داوطلبانه در محیطی کاملا پرخطر و ناایمن،تداعی کننده ی صحنه های دوران هشت سال دفاع مقدس بود.
 
عسگری در پایان تاکید کرد : شهدا برای نظام و انقلاب و احیای دین،جان خود را دادند و امروز نیز به دلیل پاسداشت این جایگاه هفته ی با اهمیت سلامت را در جوار این عزیزان آغاز می کنیم به این امید که بر سر قول و قرار با آنان باشیم و از آنان کمک بخواهیم .
ارسال نظرات