فرمانده وجمعی از اعضای شورای حوزه ثامن الائمه (علیه السلام ) سپاه زرند با حضور درمدرسه عمارسیریزبا مربیان وکادر آموزشی این آموزشگاه دیدار وروز معلم را به همه معلمان تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:وبه همت حوزه مقاومت ثامن الائمه (علیه السلام ) سپاه زرند ،حمزه عباس زاده فرمانده حوزه مقاومت ثامن الائمه (علیه السلام ) سپاه زرند به همراه حجت الاسلام محمدی مربی این حوزه ،فرمانده پایگاه شهیدصدوقی وابوذرغفاری وجمعی از اعضای شورابا حضور در اموزشگاه عمار سی ریز زرندبا مربیان وکادر این اموزشگاه دیدار وهفته معلم را به همه معلمان تبریک گفتند .

در این دیدارحجت الاسلام محمدی با گرامی داشت شهادت شهید مطهری وهفته معلم وهمچنین هفته عقیدتی در سپاه وبسیج رسالت معلمان را سنگین عنوان نمود وافزود:در جامعه امروز که دشمن همه توان خود را به کار گرفته وبا استفاده از فضای مجازی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ذهن ما را از مسیر اصلی که تعلیم وتربیت است خارج کند وآنطوری که باب میل خودشان است به هدف برسندکه ما بایستی در همه حال مراقب ومواظب باشیم .

وی شهید مطهری را الگوی همه مربیان ومعلمان عنوان نمودوافزود: شهید مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمین و اساتید دانشگاه بوده و تدبیر ویژه نامگذاری این روز به نام معلم، یادآوری بر زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت می باشد. وی با اشاره به اینکه یکی از نقش های موجود در نظام آموزشی، نقش معلمی است افزود: جایگاه معلمان در امر آموزش و نقش آنها در ارتقاء و پیشرفت همه جانبه زندگی بشر در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جایگاه رفیعی است.

در پایان این مراسم از معلمان آموزشگاه عمار با اهداء گل تجلیل گردید

 

ارسال نظرات