فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت  
کد خبر: ۹۴۳۰۶۷۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۶
 

فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت
 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان ۱۷ اردیبهشت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ ساز و دوراندیشانه امام خامنه ای (مدظله العالی) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیج سازندگی درخشنده و الهام‌بخش است.
از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد حرکت جهادی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم در مقاطع حساس و  مهم کشور است
بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به داخل و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با  فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را در ۲۱ سال گذشته بردارد.
بی شک امروز سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان پس از گذشت بیش از ۲۱ سال از عمر با برکت خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت از اقتصاد ،حرکت در مسیر حمایت از تولید و رونق کالای ایرانی را رسالت اصلی خود دانسته و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم و مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.
امروز بسیج سازندگی  با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.
سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز با تبعیت از مقام معظم رهبری در طی دو سال گذشته با ساخت بیش از دو هزار واحد مسکن محرومین، آب‌رسانی‌ ۲۵ کیلومتری به روستاهای گیلان و توزیع بیش از ۷۵۰ هزار بسته معیشتی به خوبی در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفان خوش درخشیده است.
اینجانب ضمن تبریک سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش‌های همه جهادگران بسیجی و مخلص و همیشه در صحنه به خصوص مجاهدت‌های جهادگران ولایتمدار استان گیلان در جهت کمک رسانی به محرومان که زحمات فراوانی کشیدند خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان

ارسال نظرات