مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان گفت: رزمایش جهادگران فاطمی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان های سیستان و بلوچستان با حضور بیش از 450 جهادگر بسیجی اجرا می شود.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۶۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان‌ در رزمایش جهادگران فاطمی که 18 اردیبهشت ماه در ناحیه مقاومت ویژه سپاه زاهدان برگزار شد، گفت: هجدهم اردیبهشت ماه همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی در ۱۹ نقطه استان در شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان این رزمایش اجرا می شود.

وی با اشاره به این مطلب که جهت بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی قرارگاه‌های پهنه‌ای را سازماندهی کرده است تا این قرارگاه ها از توان گروه‌های جهادی در پهنه استان استفاده و بهره ببرند، بیان کرد: در این راستا 4 قرارگاه پهنه‌ای و یک قرارگاه موضوعی ایجاد شده است که چهار قرارگاه پهنه‌ای بسیج سازندگی شامل قرارگاه سپاه سلمان در زاهدان، قرارگاه مالک اشتر در زابل، قرارگاه ابوذر در ایرانشهر و قرارگاه شهید سلیمانی یا مرد میدان در چابهار است که در زمینه رفع محرومیت مشغول به فعالیت هستند.

سرهنگ پاسدار ملایی ایجاد ۱۵ قرارگاه منطقه‌ای را یکی دیگر از اقدامات موثر بسیج سازندگی بر شمرد و بیان کرد: این قرارگاه ها در شهرستانهایی که فرارگاه پهنه ای نداریم در ذیل آنها کار ماموریت جهادی انجام می دهند.

این مسئول ادامه داد: امروز در رزمایش جهادگران فاطمی بیش از 450 گروه جهادی در عرصه های همرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی، بهداشت و درمان، آموزشی و سایر عرصه های دیگر جهادی حضور دارند .

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان با اشاره به این مطلب که گروههای جهادی به سمت تخصصی عمل کردن حرکت می کنند، تصریح کرد: هریک از اقشار مختلف بسیج در سالیان اخیر توانسته در خدمت کار جهادی قرار گیرد و اقدامات بسیار خوبی را در تنگ ناهایی که داشتیم حل کند و از دوش مردم و مسئولان مشکلات را بردارد.

سرهنگ پاسدار ملایی ادامه داد: امروز گروه‌های جهادی افتخار دارند که در کنار دولت انقلابی و مسئولان دلسوز قرار بگیرند و گردوغبار محرومیت را از چهره استان و مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها کم کنند.

وی اظهار داشت: امروز ظرفیت گروه‌های جهادی در عرصه های مختلف بکار گرفته شده و این گروه‌های می‌تواند به کمک همه مدیران آید و کمک کار مسئولان و مدیران باشد، این رزمایش پیوند گروههای جهادی با شهدا و عهد و پیمان جهادگران با شهدا است که مانند شهدا در عرصه های مختلف خدمت رسانی حضور داشته باشند و خدمت رسانی کنند.

این مسئول گفت: در همین راستا در زمایش جهادگران فاطمی بیش از ۴۵۰ گروه جهادی خواهر و برادر در مناطق حاشیه شهرها و مناطق روستایی فعالیت خواهند داشت .

 

ارسال نظرات