مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان:

معلمان مدارس در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

امروزه جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها باید در مدارس به شکل جدی دنبال شود و معلمان نباید بگذارند دشمن با استفاده از فضای قدرتمند مجازی و رسانه حقایق را وارونه در اذهان جا بیندازد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری بزرگ معلم انقلاب اسلامی و هفته معلم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع معلمان و دانش آموزان دبیرستان دخترانه شهید خسروی فارسان با گرامیداشت مناسبت های ایام گفت: اگر یک کشور بخواهد به سرفرازی برسد، به رفاه برسد به علم و توفیق علمی دست پیداکند ، اگر بخواهد مردم شجاع ، آزاده ، فهمیده ، عاقل خردمند و متفکر تحویل جامعه بشری دهد باید زیرساخت اصلی را درست کند، زیر ساخت تعلیم دوران کودکی و  نوجوانی است، این بیانگر وظیفه خطیر معلمان و جایگاه ویژه ایشان است.

حجت الاسلام مسلم رضایی در ادامه افزود: علم امروز ما پایه ریز تمدن نوین اسلامی است تمدنی که به برکت رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه و استمرار آن در حیات مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی رنگ و بوی خاصی گرفته است و توانسته تقسیم دنیا را ازابر قدرت شرق و غرب را به تقابل دوگانه جدید، اسلام و استکبار تبدیل کند.

وی بیان داشت:امروز معلمین عزیز ما باید جامعه را به سمت بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی که همان آمادگی برای ظهور و تمدن سازی است هدایت کند و الحمدلله در این راه هم موفق بودند، تربیت جوانان مومن و انقلابی همچون شهید احمدی روشن ، شهید حججی و ... شهدای مدافع حرم گویای حرکت عظیم معلمین ما در این راه پر افتخار و پر برکت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان در پایان اظهار داشت: برادران و خواهران بزرگوار امروز وظیفه ما شکست دادن تحریف واقعیت هاست که اگر این تحریف شکسته شود امید و نشاط و انگیزه در بین مردم عزیز ما برای ادامه راه تمدن سازی آسان تر و سهل الوصول تر خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار