مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلماس گفت: دشمن به دنبال کمرنگ شدن معنویت در کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۱۰۸۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سلماس، آئین اختتامیه کلاس های قرآنی ماه مبارک رمضان در حسینیه شهدای گمنام سپاه شهرستان با حضور کارکنان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی رضایی در این مراسم با بیان اینکه انسان با یک‌ ماه بندگی که با عبادت، روزه‌داری، دعا و مناجات آمیخته است، به فطرت خود بازمی‌گردد، اظهار کرد: در این ایام مومن از هر آنچه که خلاف بندگی است پاک می شود، لذا پایان ماه رمضان عید است و زمان پاداش دادن حق تعالی.

این مسئول افزود: عید فطر به خاطر تبعیت از فرمان رب‌الارباب، عید اطاعت و بندگی مومنان است.                                                                                                                                                                                                                                                               وی ضمن گرامی داشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: این هفته فرصتی برای معرفی آثار شهید والا مقام مرتضی مطهری به نسل جدید است، به ویژه اینکه نسل جدید امام و شهید مطهری را ندیده اند.

رضایی خاطرنشان کرد: عقیده رکن اصلی سپاه است، این عقیده شما پاسداران است که باعث شد کشور از پیچ های سخت عبور کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه این شهرستان، افزود: اگر ما در جنگ های متفاوت اعم از جنگ سخت و نرم از اوایل انقلاب تا کنون پیروز می شویم، این نشانه ایمان و توکل به خداوند است..

وی در پایان گفت: امروز دشمنان اسلام برای پایین آوردن سطح معنویت مردمان کشور های اسلامی اقدامات گسترده ای انجام می دهند و شما پاسداران برای حفظ انقلاب و کشور باید در عرصه های گوناگون تلاش کنید تا دشمنان اسلام به اهداف خود نرسند.

انتهای پیام

ارسال نظرات