خبرهای داغ:
آیت الله بوشهری:

بسیج سازندگی کارنامه درخشان سپاه است

آیت الله حسینی بوشهری گفت:بسیج سازندگی کارنامه درخشان سپاه است و دشمن نمیتواند از این جبهه به ما ضربه بزند.
کد خبر: ۹۴۳۱۱۹۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

آیت الله حسینی بوشهری در دیدار سردار زهرایی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بسیج سازندگی گفت:بسیج سازندگی کارنامه درخشان سپاه است و دشمن نمیتواند از این جبهه به ما ضربه بزند.

رئیس جامعه مدرسین گفت:عملکرد بسیج سازندگی و فعالیت جهادی باید در جامعه تشریح و تبیین شود تا انگیزه جهاد به مردم منتقل شود.

وی با اشاره به محور‌های جهاد ادامه داد:امیدواریم کار بسیج سازندگی همه بخش‌های جهاد ازجمله جهاد فرهنگی، نظامی، جهاد با نفس را شامل شود و جهاد خدمت رسانی را نیز با موفقیت انجام دهند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به مشکلات موجود در بروکراسی اداری افزود: بروکراسی و کاغذ بازی که در ایران وجود دارد مردم را در پیگیری مشکلات خود نا امید می‌نماید.

وی تاکید کرد: کار جهادی باید در پیوند با مسجد باشد، اگر مسجد به عنوان محور قرار گیرد، مسجد زمینه را فراهم می‌کند و بسیج سازندگی در پیشبرد اهداف خود موفق‌تر خواهد بود.

آیت الله بوشهری ادامه داد:بسیج سازندگی بایستی هوشیار باشد تا درگیر مسائل اداری و روتین پشت میزی نشود و هر طور شده باید روحیه جهادی و انقلابی اش را حفظ نماید.

رئیس جامعه مدرسین خاطرنشان کرد:عمر خدمت به مردم بسیار کوتاه است و این فرصت خدمت برای کسی که برایش باب خیر باز شده بایستی از ان بهره‌مند شود و از این فرصت استفاده کند و نباید تشکیلات اداری ما سدی برای این باب خیر شود.

حسینی بوشهری در ادامه تاکید کرد:جهاد تبیین پیوست کار بسیج سازندگی و فعالیت‌های جهادی است و کار‌هایی که انجام می‌شود برای تشویق دیگران و کمک خیرین باید رسانه‌ای شود تا همه سهیم شوند.

وی با توجه به نقش بسیج سازندگی در خصوص حفظ و تقویت روستا‌ها گفت: در جهت عدم مهاجرت و مهاجرت معکوس و تولید محور شدن روستا‌ها بایستی اقدامات مناسب و جدی صورت گیرد.

سردار زهرایی نیز در ابتدای این دیدار گفت: ممانعت‌هایی در راه انجام ماموریت‌های این سازمان وجود دارد که برگرفته از نبود روحیه جهادی و انقلابی در برخی دستگاه‌ها است.

وی ادامه داد:در بدنه بسیج سازندگی کسی که دلش برای انقلاب می‌تپد و خدمت میکند بسیجی است حتی اگر عضو سازمانی بسیج نباشد.

سردار زهرایی ادامه داد:برای خدمت عمیق‌تر گروه‌های جهادی شورا‌های جهادی از دل جهادگران تشکیل شده و اکنون در ۳۲ استان مجمع جهادی داریم.

وی افزود:بازوی دیگر جهادگران قرارگاه‌های جهادی است که اکنون ۱۶۵ قرارگاه جهادی در کشور به صورت عملیاتی وجود دارد.

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به همکاری با دولت گفت:آبرسانی ۷۱۳۸ روستا، ایجاد ۱۳۰ هزار مسکن روستایی و دیگر طرح‌های عمرانی از طرح‌های مردم پایه دولت است که با همکاری بسیج سازندگی انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات