خبرهای داغ:

۱۶۸ پایگاه محله اسلامی در خراسان شمالی فعال است

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۱۶۸ پایگاه محله اسلامی در هشت شهرستان این استان با هدف امدادرسانی و حل مشکلات مناطق کمتر برخوردار فعال است.
کد خبر: ۹۴۳۱۵۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴

سرگرد علی یزدانی روز سه شنبه در حاشیه گردهمایی ارکان تحقق محله های اسلامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: از این تعداد؛ ۱۶ محله اسلامی در شهرستان فاروج، ۲۴ محله و شهرستان شیروان، ۴۰ محله در شهرستان بجنورد، ۱۲ محله در شهرستان گرم، ۱۲ محله درمان و سملقان، ۱۲ محله در شهرستان جاجرم، ۱۲ محله در شهرستان راز و جرگلان و مابقی در شهرستان اسفراین فعالیت می کنند.

وی تصریح کرد: این پایگاه ها با محوریت ائمه جماعات، فرمانداران و دیگر مسوولان شهرستان محلی فعال هستند و راهبری و هدایت آنها را روحانیون برعهده دارند و پایگاه های بسیج بازوی اجرایی و عملیاتی ائمه محترم جماعات هستند.

یزدانی با بیان اینکه در ذیل قرارگاه های محله اسلامی؛ شوراهای تحول محلات متشکل از نخبگان، معتمدین و اقشار مختلف مردم تشکیل می شود، گفت: این جمع به دنبال تحقق مردم سالاری دینی در همه ابعاد است و مردم در آن نقش آفرینی می کنند و بسیج در کنار ائمه جماعت وظیفه دبیری برعهده دارد.

وی افزود: بسیج در طول انقلاب اسلامی همواره با مردم و برای مردم فعال بوده و در راستای خدمت صادقانه و دفاع از ارزش های اسلامی خوش درخشیده و امروز احیای پایگاه های بسیج با محوریت مساجد و تشکیل قرارگاه های محله اسلامی تحول آفرین خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار