خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از مرکز آموزش تخصصی فضای مجازی« سواد» در حوزه های مختلف رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۷۵۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین افتتاح «مراکز آموزش سواد» (رونمایی از ۵ مرکز آموزش سواد رسانه ای) که در شیراز برگزار شد، با اشاره به اهمیت و نقش فضای مجازی در جریان جنگ نرم در دنیای امروز، اظهار داشت: نظام سلطه ایران اسلامی را امروز در موقعیت حساسی در این جنگ نرم قرار داده اند، چرا که نظام ثبت هویت خود را با تحقق ایران قوی، در حال فروپاشی می‌داند.

وی با بیان اینکه این خصلت نظام اسلامی است که برای نظام‌های سلطه خطرآفرین باشد، تاکید کرد: دشمن برای جلوگیری از تحقق چنین نظامی، مردم را دچار تشویش افکار می‌کند تا در دریافت پیشرفت‌های نظام، و شناخت آن‌ها از دلسرد شوند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه نظام سلطه برای مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران ابزار‌های قدرتمندی دارند، تصریح کرد: دشمن با استفاده از این ابزار‌ها سعی در دلسردی مردم در جهان سوم و به خصوص نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: دشمن با تولید محتوا در سالن‌های مجهز در آلبانی، به رصد و بررسی ارسال پیام‌های تولید شده خود توسط مردم ایران می‌پردازد.

وی با بیان اینکه آنچه که در دوران دفاع مقدس به دست آوردیم، تنها راه باقی مانده برای دشمن را جنگ نرم دانست و تاکید کرد: دشمن از تحریم غذا، دارو و نیاز‌های روزمره کوتاهی نکرده و امروز تنها راه باقی‌مانده، همین جنگ نرم و فضای مجازی است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بهای سنگینی برای پیشرفت‌های کشور پرداخته‌ایم، با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال جلوگیری از این پیشرفت هاست، ادامه داد: در این راه باید شبکه مردم پایه سایبری را متشکل از جوانان مومن انقلابی مسلط بر تکنیک‌های فضای مجازی و متخصص در تولید محتوا راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به حرکت نوپای جوانان به تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، تصریح کرد: درست است که برای مقابله با دشمن نیاز به سلاح‌های جنگی قدرتمند وجود دارد، اما قدرت مبتنی بر قلوب و اراده‌های مردم یک سرزمین، قدرتمندتر است و برای این امر، باید تمام ظرفیت را به میدان آورده و ما را به جوانان بسپاریم تا با اقتدار پیش برویم.

وی با اشاره به حمایت بسیج از این حرکت، از تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و مردم اشاره کرد و تاکید کرد: این فرصتی است که باید به درستی از آن استفاده شود که اگر استفاده نشود، با ورود دشمن، این فرصت از ما گرفته شده و تبدیل به تهدید می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مستضعفین در ادامه، با شاره به نزدیکی سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس، تصریح کرد: ارتش عراق در این عملیات منهدم شد و پس از آن، ارتش عراق توسط بلوک‌های شرق و غرب تجهیز شد.

سردار سلیمانی تاکید کرد: از درون چالش نظام جمهوری اسلامی ایران، تمدن گرفتار شده در غرب را نجات خواهد داد و در گام دوم انقلاب اسلامی، و در عمل به آن، تحقق جامعه، دولت، و تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی طلوع خورشید جهان را فراهم خواهد کرد.

در انتهای این مراسم، با تقدیم احکام، مراکز آموزش سواد سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس، رسماً کار خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها