مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:
ساری-مسئول تربریت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با اشاره به اینکه مربیان و اساتید ورزشی ارتباط مستقیمی با قشر جوان و نوجوان دارند، خاطرنشان کرد: مربیان و اساتید ورزشی سفیران جهاد روشنگری هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۱۹
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

مربیان و اساتید ورزشی سفیران جهاد روشنگری هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست هم اندیشی بررسی نقش جامعه ورزش در جهاد تبیین به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه استان با حضور سرهنگ مجیدی  معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا  برگزار شد.

سرهنگ کاظم غفار پور در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری،بااشاره به هجمه های گسترده فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی و مردم جامعه،گفت :جامه ورزشی نقش مهمی در جهاد تبیین دارد.

مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا افزود: دشمن درتلاش است تا عملکردها و دستاوردهای نظام اسلامی را در اذهان مردم کمرنگ کند و بذر یاس و ناامیدی را در دل مردم بکارد.

سرهنگ غفارپور ادامه داد: در راستای فرمان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین و روایتگری، جامعه ورزشی هم در این عرصه نقش موثری می تواند ایفا کند.

مسئول تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا با اشاره به اینکه مربیان، اساتید و دست اندرکاران ورزشی ارتباط مستقیمی با مردم به ویژه قشر جوان و نوجوان دارند، خاطرنشان کرد: مربیان جامعه ورزشی به عنوان یک سفیر ماموریت دارند تا واقعیت ها و دستاوردهای انقلاب را به مردم انتقال دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها