فرمانده سپاه استان البرز گفت: بسیجیان و جهادگران یکدل و یکصدا گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا بوده و به منظور گره گشایی از همه مشکلات در همه زمینه ها پا در رکاب معظم له هستند.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۵۲
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در رزمایش جهادگران فاطمی که امروز با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسئولین استانی و حضور باشکوه جهادگران بسیجی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد گفت: امروز بیش از پنج هزار نفر از بسیجیان دریادل در این جمع پرشور حاضر شده اند تا بگویند همه سرباز رهبر هستند.

وی ادامه داد: همه این بسیجیان دلاور و غیور و حتی کوچک ترین اعضای جمع حاضر و دهه نودی هایی که سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کردند امروز آمده اند تا اعلام کنند یکدل و یکصدا گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا بوده و به منظور گره گشایی از همه مشکلات در همه زمینه ها پا در رکاب معظم له هستند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به فعالیت یک هزار و 330 گروه جهادی در حوزه های مختلف بسیج در استان البرز بیان کرد: این جهادگران دریادل و غیور در عرصه های مختلفی همچون محرومیت زدایی، فرهنگی، کاهش آسیب های اجتماعی، پزشکی و دیگر عرصه ها پا در رکاب و در خدمت این مردم عزیز هستند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

سردار حیدرنیا با اشاره به تلاش های بسیجیان در مهار ویروس منحوس کرونا از اجرای بیش از 390 پروژه محرومیت زدایی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان البرز با هزینه ای قریب به 500 میلیارد ریال خبر داد و عنوان کرد: این بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک های مومنانه نیز رشادت های زیادی از خود نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه کمک مومنانه قریب به 300 هزار بسته معیشتی و بیش از 35 هزار کارت هدیه نقدی فقط توسط سپاه و بسیج و تعداد زیادی نیز توسط سایر ارگان ها و نهادها با همکاری و کمک خیرین و مسئولین استانی تهیه شد و در اختیار مردم نیازمند استان قرار گرفت. 218 زندانی غیرعمد نیز در سال گذشته با کمک خیرین و مردم نیکوکار البرز آزاد شدند و 475 سری جهیزیه نیز برای نوعروسان نیازمند تهیه شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه در راه مقابله با کرونا و کمک های مومنانه در استان البرز، 177 میلیارد تومان هزینه شده است اظهار کرد: بسیجیان مخلص و مردم غیور و مسئولین انقلابی این استان همچنان پا در رکاب مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان هستند و برای گره گشایی از مردم و رفع فقر و محرومیت تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها