خبرهای داغ:
آیین تجلیل از رده های برتر بسیج استان سمنان در قالب سومین جشنواره اسوه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۷۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، آیین سومین جشنواره سراسری اسوه با حضور سردار حميد دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان ،سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان و سرهنگ مرتضی عبداللهی فرمانده ناحیه سمنان بصورت برنامه ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در سالن جلسات شهید باقری ستاد سپاه استان سمنان برگزار شد.
معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در اين مراسم با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت:در این جشنواره، اقدامات و عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج در سال گذشته به نمایش گذاشته می‌شود تا علاوه بر انتقال تجربه، پایگاه‌های برتر استان‌ مورد ارزیابی قرار گیرند تا برترین‌ها انتخاب شوند.
سرهنگ علی خالقیان افزود:بهره گیری از تجربیات موفق و طرح های بدیع و ابتکاری بسیج بعنوان الگو و اسوه در جهت پیش برد اهداف متعالی بسیج است که بعنوان محور اصلی در دستور کار برنامه های این جشنواره قرار دارد.
شایان ذکر است سومین جشنواره سراسری اسوه در مشهد مقدس و همزمان در استان سمنان به همت بسيج مساجد و محلات استان سمنان برگزار شد که در این جشنواره از فرمانده و مدیر موفق بسیج در سطوح مختلف سازمانی به تعداد ۳۰ نفر از سطح سپاه استان ، ناحیه، حوزه و پایگاه مقاومت بسیج تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها