همایش روز عقیدتی سیاسی در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) با حضور فرمانده، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه و کارکنان تیپ امام صادق (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۹۸۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام احمد احمدزاده مسئول عقیدتی سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) در همایش روز عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: با ظهور اسلام بسیاری از ارزش‌های نادرست جامعه حذف و بجای آن امتیازات حقیقی و ارزش‌های الهی جایگزین شد.

 

وی با بیان اینکه اسلام برای علم و علماء و مجاهدین امتیازات ویژه‌ای قائل شده است، افزود: این امتیازات انحصاری نبوده و هرکس با تلاش می تواند به آن برسد که در همین راستا شهید مرتضی مطهری (ره) عالم و فیلسوف وارسته‌ای بود که با تلاش به همه این امتیازات دست یافت.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده با اشاره به برخی از خصوصیات شخصیتی این شهید فرزانه، ولایت مداری را یکی از بارزترین خصوصیات این عالم وارسته دانسته و ابراز داشت: در اوج زمان خفقان رژیم پهلوی که حتی کسی جرأت نمی‌کرد نام امام خمینی‌(ره) بر زبان بیاورد، ایشان با صراحت به مبارزه با این رژیم برخاست و به تبیین شخصیت امام خمینی‌(ره) و اهداف مبارزات ایشان پرداخت.

 

وی با بیان این مطلب که ما باید از این خصوصیت شهید بزرگوار الگو بگیریم، اذعان داشت: اگر امروز شهید علامه مطهری زنده بودند مهمترین توصیه ایشان پیروی از رهبری بود و اگر احساس می‌کردند رهبری نیاز به یاری دارد با سینه سپر شده وارد میدان می‌شدند.

 

حجت‌الاسلام احمدزاده در پایان گفت: شهید مطهری علاوه بر داشتن روحیه ظلم ستیزی، تلاش جدی در جهت تبیین و روشنگری مسائل اسلام و نظام و انقلاب داشت و به معنای واقعی کلمه سرباز اسلام بود.

 

در پایان مراسم از تعدادی کارکنان پایور و وظیفه تیپ امام صادق (ع) بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه تجلیل بعمل آمد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات