فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج ستون‌های بنای مستحکم انقلاب هستند و هر پایگاه، یک نظام اسلامی کوچک در مقیاس محله است.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرلشکر پاسدار حسین سلامی ظهر پنجشنبه در آیین پایانی سومین جشنواره سراسری اسوه بسیج در مشهد اظهار کرد: پایگاه‌های بسیج ستونهای قدرتمند، مقاوم و ریشه دار بنای با عظمت انقلاب و نظام اسلامی هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: بسیج در دامان سختی‌ها رشد کرد و در میدان جهاد متولد شد و در عرصه نبردهای بزرگ استحکام یافت.

پایگاه‌های مقاومت بسیج ستون‌های بنای مستحکم انقلاب هستند

وی ادامه داد: بسیج، مولود میدان جهاد و شمشیر اسلام و انقلاب و مظهر تجلی اراده الهی و نماد فضل و مغفرت الهی است و مثل گذشته اساسی ترین، حیاتی ترین، نجات بخش ترین و شکست ناپذیر ترین رکن انقلاب اسلامی است.

سلامی اظهار کرد: ساختن کشور بدون بسیج ممکن نیست چنان که دانش هسته ای بدون دانشمندان بسیجی ممکن نبود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: دشمن، حداکثر فشار را وارد کرده و شرایط جهانی نیز تغییر کرده است و ما در این ایستادگی، پیروز میدان هستیم.

وی خطاب به مسوولان پایگاههای بسیج گفت: در همه شووناتی که مردم و به خصوص جوانان لازم دارند ورود کنید. ورزش، دانش، هنر، علم، امداد، رفع فقر و محرومیت، تهیه جهیزیه، پیگیری حل مشکلات، تالیف قلوب و پیشگامی در حل مسایل بهداشتی و سلامت مردم و کاستن از مشکلات مردم، همه عرصه میدان جهاد بسیج است.

سلامی افزود: دشمن می خواهد در خانه هایمان، پای گیرنده ماهواره، اینترنت و با شایعه، فراخوان تجمع و تحریک ما را شکست دهد ولی چون بسیج هست نمی‌تواند و مدام سرش به سنگ می‌خورد و امروز باید به گونه‌ای دیگر کشور را بسازیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: بسیج، یارانه الهی برای مردم است که به کمک مردم می شتابد و بار سختی را از دوش آن‌ها بر می دارد و باید آستانه مقاومت را بالا ببرد و راه گذار از سختی‌ها را نشان دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها