خبرهای داغ:
شاهرود_ ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری تاکید کرد و افزود: تمام تلاش ما تکمیل این پروژه هاست تا سرمایه مردمی حفظ شود.
کد خبر: ۹۴۳۲۰۲۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

تلاش مدیریت شهری شاهرود در تکمیل پروژه‌های نیمه تمامبه گزارش خبرنگار بسیج، مهدی ترابی در جمع اعضای انجمن خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مهر شاهرود و بسیج رسانه شهرستان در پارلمان شهری با اشاره به اولویت اول مدیریت شهری در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است، افزود: پل سردار شهید سلیمانی یا تمام مشکلات به بهره‌برداری رسید و سه پل دیگر نیز با پیگیری‌های انجام شده در حال تکمیل است.
او تأکید بر نظارت بر شهرداری که وظیفه قانونی شورای اسلامی شهر است، گفت: هدف ما خدمت به مردم و حفظ سرمایه آن‌ها و استفاده صحیح آن در راستای آرامش و آسایش شهروندان است.
ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به تکمیل المان میدان الغدیر و بازپیرایی میدان حسینی شاهرودی ادامه داد: اصلاح میدان حادثه آفرین ولایت نیز در دستور کار قرار دارد و اقداماتی نیز انجام شده است.
او به محله گردی ماهانه شورای اسلامی شهر در راستای حل مشکلات مردم نیز اشاره و خاطر نشان کرد: پیاده راه سازی و آسفالت نیز در دستور است که با کمک نماینده مجلس تامین قیر داشته‌ایم و هدفمند در راستای حل مشکلات شهر قدم بر می‌داریم.
در این نشست خبرنگاران نیز با گلایه از عدم دعوت در نشست خبری این شورا خواستار تعامل بیشتر شورای اسلامی شهر شاهرود با خبرنگاران که پل بین مردم و مسئولان هستند شده و نظرات خود را در این راستا مطرح و خواستار ارتباط بیشتر در این راستا شدند که ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود نیز بر این مهم تاکید و از خبرنگاران دعوت کرد با هماهنگی در جلسات علنی شورا حضور یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها